Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد رسولی نژاد نماینده ادوار و نماینده منتخب مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجلس امکانات خوبی در اختیار دارد و در مواقعی که دولت همکاری لازم را داشته باشد، می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

او افزود: شعار‌هایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تحت عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند، با مطالعه و دقت بسیار بالایی انتخاب می‌شوند و در پرداختن به آن‌ها نباید صرفا به چند بنر و پلاکارد و سمینار اکتفا کنیم و باید کار‌های عملی در این زمینه را بیشتر کنیم تا مردم بیشتر نمود عملی آن‌ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ادوار مجلس عنوان کرد: مجلس چند ابزار در دست دارد که می‌تواند به وسیله آن‌ها به این موضوع بپردازد، یکی از این ابزار، طرح‌هایی است که در قالب چند فوریتی به مجلس ارائه می‌شوند که می‌توانند محوریت شعار سال را شامل بشوند و با این موضوع به آن‌ها پرداخته شود.

او ادامه داد: ابزار دیگری که در دست مجلس برای رسیدگی به این موضوع است، توانایی استیضاح و پاسخ خواهی از مسئولان برای رسیدگی به این گونه مسائل است. برخی وزیران و مسئولانی که با تذکر اصلاح می‌شوند، اصلاح شوند و برخی دیگر که مشکلات جدی تری دارند تغییر پیدا کنند.

رسولی نژاد تصریح کرد: مجلس اگر مجلس سالمی باشد، دولت و قوه قضائیه دستگاه‌های سالمی خواهند بود. مجلس در راس امور است به شرطی که نسبت به وظایف تعیین شده خود درست عمل کند و پاکدست، سالم، ساده زیست و مردمی باشد.

منتخب مردم در مجلس یازدهم در پایان با اشاره به خصائص افراد انقلابی گفت: انقلابی بودن به معنای خدمت به مردم است و اگر مجلس یازدهم می‌خواهد که مجلس انقلابی و کارآمدی باشد، باید در عمل خود را به مردم نشان بدهد و مردم را نسبتا به مجلس امیدوار کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس یازدهم انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روی ملی شوراهای استان ضمن تبریک این روز، اظهار کرد: یکی از مصادیق مردم سالاری دینی با انتخاب اعضای شورا توسط مردم رقم خورد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب به سبب حضور مستشاران غربی، مردم در امور کشور و تصمیم‌سازی‌ها نقشی نداشتند، افزود: با درایتت امام راحل در قانون اساسی تشکیل شورا ابلاغ شد و اعضای شورا منشأ خیر در شهر و روستاها شدند که تلاش و کار را سرلوحه قرار می‌دهند.

عاشوری با بیان اینکه تنها هدف شوراها خشنودی و رضایت مردم و توسعه و آبادانی مناطقشان است، ادامه داد: باید با تجمیع افکار و شناسایی ظرفیت‌ها اقتصاد مقاومتی را عملاً اجرایی کنید.

وی با اشاره به شکل گیری مجمع مشورتی شوراهای استان بیان کرد: تشکیل مجمع مشورتی شوراها قطعاً در بحث جهش تولید و اقتصاد مقاومتی هر شهر و روستا بنابر ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش آفرین باشد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه شورا تبلور عینی مردم‌سالاری دینی، ظرفیتی برای مشارکت مردم در انجام کارها و حلقه واسطی برای اجرای برنامه ریزی هایی است که شکل می‌گیرد، گفت: شوراها به عنوان نزدیک ترین نهاد به مردم تأثیرگذار بوده و در تحقق شعار سال نقش انکار ناپذیر دارند.

کد خبر 6095220

دیگر خبرها

  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم باید «مردمی‌سازی اقتصاد» باشد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد