Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@20:30:56 GMT

بدشانسی رونالدو در آستانه شکستن رکورد علی دایی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۳۹۸۶

 شیوع ویروس کرونا باعث لغو خیلی از رویدادها و رقابت های ورزشی شد. در این بین یوفا که برای اتمام فصل های ناتمام باشگاهی در قاره تحت فشار است و رقابت های یورو ۲۰۲۰ را نیز به تعویق انداخت، در جدیدترین اقدام خود رقابت های دوستانه ملی را نیز لغو کرد تا زمان برای اتمام فصل جاری فوتبال اروپا باقی مانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی فوتبال پرتغال قرار بود قبل از یورو ۲۰۲۰ با تیم های بلژیک و کرواسی دیدار دوستانه داشته باشد که هر دو دیدار لغو شد. همجنین بازیهای دوستانه با اسلونی، اسپانیا و ومالت نیز چنین وضعیتی پیدا کردند تا کریستیانو رونالدو که ۹۹ گل ملی به ثمر رسانده است و امیدوار به شکستن رکورد علی دایی  و تبدیل شدن به برترین گلزن ملی فوتبال است، همچنان در آستانه سه رقمی شدن بماند. 

فعلا بازیهای ماه سپتامبر لیگ ملت های اروپا نزدیک ترین دیدارهایی است که رونالدو با پرتغال می‌تواند به میدان برود. در صورتی که کرونا بازیهای لیگ ملت ها را در آن تاریخ لغو نکند، یاران رونالدو در دو دیدار برابر کرواسی و سوئد دیدار خواهند داشت.

علی دایی با ۱۰۹ گل ملی برترین گلزن رقابت های ملی فوتبال جهان است و کریستیانو رونالدو با ۹۹ گل در تعقیب او است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ویروس یورو رقابت فوتبال اروپا پرتغال بلژیک اسپانیا کریستیانو رونالدو فوتبال سوئد جهان جهان رقابت علی دایی فوتبال کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ببینید | لحظه شکستن رکورد سنگین‌ترین مشت جهان
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ