Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکبخت با اشاره به افزایش بیماران کرونایی لرستانی به ۷۸۲ نفر خبرداد و گفت: تاکنون ۶۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا نیکبخت» امروز(14 فروردین) در جمع خبرنگاران، افزود: طی 24 ساعت گذشته 28   نفر به آمار مبتلایان  به کرونا در استان لرستان اضافه شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تاکنون دو هزار و 239 نمونه ازبیماران مشکوک به "کرونا" در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تاکنون به تعداد دو هزار و ۱۶۳نمونه پاسخ داده شده است، ابراز کرد: از این تعداد ۷۸۲ مورد مثبت و ۱۳۸۱نمونه منفی اعلام شده است.

 

نیکبخت بیان کرد: تا به امروز ۶۴مورد فوت قطعی بر اثر بیماری "کرونا" در استان ثبت شده  است.

 

وی با اشاره به آخرین  آمار مبتلایان به کرونا ویروس به تفکیک شهرستان ابتدا تا کنون خرم آباد با 175 بیمار و شهرستان سلسله با 162 بیمار کرونایی در صدر آمار مبتلایان به بیماری کرونا قرار دارند.

 

نیکبخت افزود: شهرستان بروجرد ۱۲۲ نفر، شهرستان دلفان ۹۰ نفر، شهرستان درود ۸۷ نفر، شهرستان ازنا ۴۴ نفر، شهرستان الیگودرز ۳۵ نفر و شهرستان کوهدشت ۳۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا ثبت شده است.

 

وی ادامه داد: شهرستان چگنی ۱۳ نفر، شهرستان پلدختر ۱۲ نفر، شهرستان رومشکان ۹ نفر و شهرستان سپیددشت ۲ نفر بیمار کرونایی دارد.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند