Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:37:54 GMT

توقیف خودرو حامل البسه یک بار مصرف بهداشتی در فردیس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۰۲۱

توقیف خودرو حامل البسه یک بار مصرف بهداشتی در فردیس

سرهنگ بیژن جنتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران کلانتری ۱۳ وحدت  حین گشت زنی در جاده شهریار به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی گفت: ماموران در بررسی اولیه خود متوجه شدند که خودرو حامل تعداد زیادی  لباس یک بار مصرف مخصوص پزشکان و پرستاران است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جنتی خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت در برابر افراد سودجو و کسانی که با احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی با جان شهروندان بازی می کنند برخورد می کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فردیس کالای قاچاق پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فردیس کالای قاچاق ویروس کرونا فردیس کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه خودروی شوتی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری پلیس، حسین عرب اظهار کرد: مأموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به دو دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 747554

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران