Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، غلامعلی دهشیری در حاشیه بازدید و دیدار با مددجویان زندانی به همراه تعدادی از مقام‌های قضایی اظهار داشت: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی نیز در نظر گرفته که توسط مجموعه زندان اجرا شد.

وی زندان یزد را از بهترین زندان‌های کشور از حیث امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و ادامه داد: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندان‌ها و مددکاران بر تأثیر گذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان‌های استان یزد، تأکید کرد: این ارتباط خوب و مدیریت شایسته در مجموعه زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در استان و همچنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی با زندان در رفع مشکلات قضایی مددجویان، احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رسانده است.

دهشیری به شایعه اغتشاش و شورش در زندان یزد در روز سیزده نوروز اشاره کرد و افزود: این مطلب که بیشتر از طریق مبادی رسانه‌ای مزدور خارج از کشور و شبکه‌های معاند، پوشش خبری شده بود به همان دروغ سیزده شبیه بود و واقعیت ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زندان یزد کرونا شورش در زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

برخی هواداران بایرن مونیخ مخالف حضور رالف رانگنیک در این باشگاه هستند

طرفداری | پس از تمدید قرارداد ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان با بایرلورکوزن و تیم ملی آلمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به اولویت اول بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه در فصل آینده شده است.

با این حال در مونیخ همه موافق حضور این سرمربی 65 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ نیستند و گویا برخی از هواداران باواریایی‌ها طی این روزها به وضوح مخالفت خود با این موضوع را اعلام کرده‌اند.

تا بعد از ظهر پنج‌شنبه، بیش از 7,500 هوادار طوماری را امضا کرده‌اند که از توماس توخل درخواست شده در این باشگاه بماند. این کارزار از روز دوشنبه با عنوان «ما توماس توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک» آغاز شد.

البته توخل عملکرد قابل قبولی در دوران حضورش روی نیمکت باواریایی‌ها نگذاشته اما توجیه طرفداران این است که او توانسته به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد و از سال 2020 تاکنون، بایرن موفق نشده بود به این مرحله برسد.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است

در کنار درخواست هواداران، شایعاتی نیز درباره احتمال ماندن توخل در بایرن منتشر شدند اما هر دفعه به شکل‌های مختلف تکذیب شدند و به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ماندن توخل در بایرن مونیخ وجود داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد