Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره‌های آموزشی آفتابگردان‌ها با در نظر گرفتن شرایط موجود و لزوم خانه‌نشینی، اردوی آموزشی خود را به صورت مجازی برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، میلاد عرفان‌پور، دبیر برگزاری دوره‌های آموزشی شعرای جوان کشور (آفتابگردان‌ها) به تازه‌ترین اردوی این شعرا اشاره کرد و با بیان اینکه در شرایط کنونی ترتیبی اتخاذ شده که دوره جدیدی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: موسسه شهرستان ادب با در نظر گرفتن شرایط موجود و لزوم خانه‌نشینی اردوی آموزشی خود را به صورت مجازی برنامه‌ریزی کرده است.

عرفان‌پور بیان داشت: این اردوی مجازی در سامانه‌ای مجهز به صورت تصویری و چندرسانه‌ای همراه با تعامل دوسویه در حال برگزاری است. در این اردوی مجازی پنج روزه اساتیدی همچون علیرضا قزوه، ناصر فیض، سعید بیابانکی، محمدکاظم کاظمی، قربان ولیئی، علی‌محمد مودب، علی داودی، محمدمهدی سیار، میلاد عرفان‌پور، محمدحسین نعمتی و مبین اردستانی، مباحث خود را به صورت مجازی طرح خواهند کرد.

عرفان‌پور این دوره را مخصوص بانوان دانست و توضیح داد: در این اردو که ویژه بانوان دوره هشتم آفتابگردان‌ها برگزار شده بیش از ۵۰ شاعر از شهرهای مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه این دوره از شنبه نهم فروردین ماه آغاز شده است، افزود: اردوی این دوره نهم تا سیزدهم فروردین به مدت پنج روز در اسکای روم برگزار شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد عرفان پور کرونا حوزه هنری آفتابگردان ها عرفان پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی