Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:30:00 GMT

گری نویل و افشای دلیل جدایی رونالدو از یونایتد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۲۱۴

گری نویل و افشای دلیل جدایی رونالدو از یونایتد

گری نویل، مدافع باتجربه و سابق یونایتد از دلایل جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، در سال 2009 و بعد از شش سال درخشان در اولدترافورد، رونالدو از جمع بازیکنان یونایتد جدا شده و راهی رئال مادرید شد. ستاره پرتغالی در برنابئو نیز روزهای فوق العاده ای را تجربه کرد و حالا گری نویل آب و هوای انگلیس را یکی از دلایل اصلی این تصمیم رونالدو قلمداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

گری نویل گفت: "مصاحبه ای که او در سال 2008 بعد از فینال لیگ قهرمانان انجام داد مثل یک هشدار قوی بود. بنابراین تقریبا این آمادگی وجود داشت که رونالدو سال بعد یونایتد را ترک خواهد کرد و بدیهی بود که او علاقه دارد روزی در لالیگا و برای رئال مادرید بازی کند. من در مورد ماندن در یونایتد با رونالدو صحبت کردم، شاید در طول سال به او چیزی گفته بودم، اما مشکل بزرگ رونالدو در انگلیس آب و هوا بود.

 

همچنین من فکر می کنم رونالدو می خواست در اسپانیا زندگی کرده و در لالیگا بازی کند. اما آب و هوا نیز برای او یک مشکل بزرگ بود و من احساس می کردم که او تقریبا مسیرش را طی کرده است. حالا کریستیانو می تواند استدلال کند که به رئال مادرید و فتح چهار یا پنج بار لیگ قهرمانان اروپا، گامی برای بوده که در آن می خواسته خودش را به چالش بکشد.

 

بازیکنانی عمدتا وقتی یونایتد را ترک می کردند که یا به پایان راه رسیده، یا قراردادهایشان تمام شده بود، یا سن آنها افزایش یافته بود و یا سرمربی به آنها گفته دیگر خیلی در ترکیب قرار نمی گیرید. بیشتر بازیکنانی که منچستریونایتد را ترک کردند می خواستند در این تیم بمانند. روشن است، 99٪ از بازیکنانی که از یونایتد جدا شدند در صورت علاقه سرمربی در این تیم می ماندند، فقط یک یا دو درصد وجود داشت که با جاه طلبی های باشگاه همخوانی نداشتند."

کریستیانو رونالدو والنسیا یوونتوس گری نویل(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو والنسیا یوونتوس گری نویل سرمربی گری نویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسپورت، اطرافیان رونالد آرائوخو، مدافع میانی اروگوئه ای، گفته اند او حالا نسبت به جدایی از بارسا نظر مثبتی دارد، زیرا اصلا از پیشنهاد تمدید پیشنهادی باشگاه راضی نیست. 

آرائوخو در ابتدا تمایلی برای جدایی نداشت اما رمپ خروج به تدریج شیب بیشتری می گیرد و او حالا به گزینه جدایی نگاهی مثبت دارد.

این تصمیم او یک لطف مضاعف به بارسلوناست: بارسا دیگر مجبور نیست به او دستمزدی بالا پرداخت کند و از سوی دیگر رقم فروش بالای او بارسا را به سود مناسبی خواهد رساند. بازیکنی که با قیمتی ارزان جذب شد و حالا 100 میلیون یورو ارزش دارد. گفته می شود بایرن مونیخ مشتری جدی او است.

دیگر خبرها

  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • ویدیو/ کشف گورهای جمعی در بیمارستان ناصر؛ افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم