Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@07:13:19 GMT

کاهش ۸۳ درصدی ترددهای جاده ای خراسان جنوبی در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۵۵۳

کاهش ۸۳ درصدی ترددهای جاده ای خراسان جنوبی در روز طبیعت

جلال زاده از کاهش ۸۳ درصدی تردد ورودی و خروجی در محورهای استان در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، «اسداله جلال‌زاده» امروز (۱۴ فروردین) به رسانه های گروهی گفت: نتایج برگرفته از سامانه های هوشمند ترددشماری مرکز مدیریت راههای استان، کاهش 83 درصدی تردد در محورهای استان را در روز طبیعت نسبت به روز مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  افزود: با عنایت به رعایت آگاهانه مردم نسبت به توصیه های بهداشتی مسئولین وزارت بهداشت، میزان کاهش تردد در محورهای ورودی- خروجی استان در روز طبیعت به بیشترین حد خود رسید و کاهش 83 درصدی تردد ورودی و خروجی استان در روز طبیعت نسبت به روز مشابه سال قبل را شاهد بودیم.

 

وی ادامه داد: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد در محورهای داخل استان نیز 45 درصد کاهش پیدا کرده است.

 

جلال زاده اظهار امیدواری کرد روند کاهش تردد و سفرها تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه یابد و مردم بصورت جدّی از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

 

طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس‌ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

 

در حال حاضر در لایه اول و ۱۱ محور مواصلاتی استان و در لایه دوم و ۱۳ محور بین شهری داخل استان، کنترل‌های لازم با هدف مصونیت مردم در برابر خطر انتشار و انتقال ویروس کرونا انجام می‌شود.

 

همچنین براساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با کرونا و در چارچوب طرح فاصله گذاری اجتماعی ورود به تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، تفرجگاه‌ها و عرصه‌های ملی و طبیعی در روز سیزدهم فروردین ممنوع شده بود.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی روز طبیعت تردد خودروها فاصله گذاری اجتماعی روز طبیعت درصدی تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید

سرهنگ علیرضا رضایی عصر جمعه در جمع خبرنگاران از انسداد بعضی از محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون کلیه محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی آب‌نماها و محور فرعی سر چاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رضایی، از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل