Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از تولید و توزیع روزانه ۲۰۰ هزار ماسک تنفسی توسط این بنیاد در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین مدنی در حاشیه مراسم  پویش «سلامت احسان» در استان مازندران با اعلام این خبر افزود: بنیاد برکت به شکل روزانه ۲۰۰ هزار ماسک تنفسی را در شرایط کاملاً بهداشتی و استرلیزه تولید و در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بنیاد برکت همچنین از طریق کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طرف مشارکت خود، روزانه ۶۵۰۰ دست پوشاک بیمارستانی (گان) و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران را تولید و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌دهد.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به تولید و توزیع ۲ میلیون ماسک تنفسی توسط این بنیاد تا به امروز تصریح کرد: در این مدت، ۷۰ هزار دست پوشاک بیمارستانی و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران معالج بیماران کرونایی نیز تولید و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی توزیع شده است.
مدنی خاطرنشان کرد: این تعداد ماسک تنفسی و پوشاک بیمارستانی در میان خانوارهای ساکن در مناطق محروم و مراکز بهداشتی تمام استان‌های کشور توزیع شده است.
وی گفت: با سرمایه‌گذاری بنیاد برکت برای ساخت و راه‌اندازی یک دستگاه تولید ماسک در یکی از واحدهای صنعتی مشارکتی بنیاد، روزانه ۶۰ هزار ماسک تنفسی به شکل کاملاً ماشینی، بهداشتی و استرلیزه تولید می‌شود.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سفرش به استان مازندران اظهار داشت: تا به امروز اقدامات و فعالیت های خوبی در مازندران انجام شده است که از آن جمله می‌توان به تولید و توزیع یک میلیون و ۱۰۰ هزار ماسک تنفسی در این استان اشاره کرد. همچنین یکهزار دست پوشاک بیمارستانی (گان) در مراکز بهداشتی و درمانی استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: یکی از واحدهای صنعتی دانش بنیان طرف قرارداد با بنیاد برکت در استان که قبلاً در حوزه تولید شامپو فعالیت داشت، با تغییر خط تولید خود تاکنون ۳۰ هزار محلول ضدعفونی کننده را تحویل سیستم بهداشت و درمان مازندران داده است.
بر اساس گزارش بنیاد برکت، دنی با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق محروم کشور در قالب پویش «سلامت احسان» گفت: در این پویش که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد احسان راه‌اندازی شده، تاکنون ۱۰۰ هزار بسته لوازم بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، ژل دست و ماسک تنفسی در مناطق محروم کشور توزیع شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به سهم ۱۰ هزار بسته‌ای استان مازندران از پویش سلامت احسان خاطرنشان کرد: امروز و در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه، معاون عمرانی استاندار و رئیس بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولان استانی، ۵۰۰۰ بسته لوازم بهداشتی برای توزیع در استان مازندران تحویل داده شد. ضمن این‌که قبلا هم ۵۰۰۰ بسته دیگر در این استان توزیع شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بنیاد برکت مدیرعامل بنیاد برکت پوشاک بیمارستانی هزار ماسک تنفسی استان مازندران مناطق محروم تولید و توزیع توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به شرح زیر است:

به نام خدا

"این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی و تحقق طرح کمک‌های مؤمنانه تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید

 ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)