Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:39:32 GMT

۹۶ درصد جمعیت اندیکا ضد کرونا غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۱۷۹

۹۶ درصد جمعیت اندیکا ضد کرونا غربالگری شدند

دکتر وحید کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این طرح به صورت خوداظهاری و تلفنی اجرا شد که حدود سه در صد آن خوداظهاری و ۹۳ درصد آن توسط همکاران به صورت تلفنی انجام شد.

وی افزود: حدود هفت تیم ۱۰ نفره در اجرای این طرح مشارکت داشته، و اطلاعات شهروندان را به صورت تلفنی جمعآوری و در سامانه ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا ادامه داد: کمتر از چهار درصد جمعیت این شهرستان غربالگری نشده که آن هم به دلیل پاسخگو نبودن تلفن یا نداشتن تلفن در سامانه بود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

برچسب‌ها بیماری های ویروسی غربالگری اندیکا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری های ویروسی غربالگری اندیکا بیماری های ویروسی غربالگری اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان جست‌وجوی انواع شیر خشک در سامانه «تیتک» فراهم شد

ایسنا/فارس رئیس اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اضافه شدن امکان جست‌وجوی شیر خشک معمولی به دیگر شیر خشک‌های مصرفی نوزادان در سامانه «تیتک» خبر داد.

سجاد شرافت امروز، ۲۸ اسفندماه با اشاره به اینکه تا پیش از این، امکان جست و جوی انواع شیرخشک‌های رژیمی (تخصصی) در سامانه «تیتک» وجود داشت، گفت: در حال حاضر، امکان جست‌وجوی انواع شیرخشک معمولی نوزادان نیز در این سامانه مهیا شده و افراد با استفاده از آن، به راحتی می‌توانند شیرخشک مورد نیاز خود را استعلام و تهیه کنند.

وی اضافه کرد: به منظور سهولت دسترسی افراد به شیرخشک مصرفی نوزادان، با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه «تیتک» و یا مراجعه به سایت https://ttac.ir/ از قسمت نرم‌افزارهای تلفن همراه، یا با دانلود اپلیکیشن و یا استفاده از نسخه وب در قسمت کمبود شیرخشک، نام شیرخشک مورد نظر را به صورت لاتین یا فارسی وارد و با مشخص کردن محدوده جغرافیایی مورد نظر، شیرخشک خود را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیک بارش‌ها را در کرمانشاه گذراندیم/ بارش ۸۴ میلی‌متری در «پاوه»
  • امکان جست‌وجوی انواع شیر خشک در سامانه «تیتک» فراهم شد
  • سامانه تلفنی ۳۱۳۶ راهنمای مردم و مسافران در همدان
  • برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری چگونه در سامانه شهرزاد ثبت‌نام کنیم؟
  • اجرایی شدن نرخ جدید کرایه ناوگان تاکسیرانی قزوین از ابتدای سال ۱۴۰۳
  • کاهش آمار طلاق درآذربایجان‌غربی
  • کلاهبرداری تلفنی به بهانه برنده شدن در برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • آغاز حراج نوروزی شماره‌های رند همراه اول
  • صدای شما
  • از حملات سایبری به سامانه‌های رای گیری تا حمله به پالایشگاههای روسیه