Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیجیان جهادگر شهر مادوان واقع در ۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری شهرداری این شهر هر شب به جنگ کرونا می‌روند. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج،گروه جهادی سفیران فجر  پایگاه بسیج امام حسین(ع) به همت شهرداری مادوان با برنامه‌ریزی‌ها منظم و دقیق و با بلوک بندی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر  این شهر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و بشخی از جاده یاسوج-سی‌سخت و یاسوج-اصفهان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه جهادی بسیجی 15 نفر همه شب از ساعت 21 تا 2 بامداد اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر مادوان می‌کنند و با شناسایی افراد کم بضاعت اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی شامل برنح، روغن، ماکارانی، مواد شوینده و ماسک بین نیازمندان می‌کنند.

جزئیات نشست امروز کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا/ بررسی مجدد برای فعالیت مراکز پر تراکمنزولی شدن روند شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بدون همرامی مردم امکان پذیر نیستآخرین اخبار کرونایی کردستان| از مواففت مردم برای اعمال سختگیرانه قوانین مبارزه با کرونا تا کاهش ترددها و تصادفات

انتهای پیام/544/ی

R41452/P/S6,69/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰