Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان شمالی از آخرین اقدامات استان برای مهار کردن ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ولی الله حیاتی با بیان اینکه تعداد نقاط کنترلی در استان ۲۱ نقطه می باشد، افزود: تعداد نیروهای مستقر در نقاط کنترلی ۸۸۲ نفر می باشند که این افراد در ۳ شیفت مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیاتی گفت: ۲۹ واحد صنفی متخلف که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی صنوف غیرضروری را رعایت نکرده بودند، پلمپ شدند.

وی ادامه داد: یکی از مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس استان منع تردد خودروها با هدف اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی می باشد که رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودروی آنان توقیف می شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ راننده متخلف جریمه و ۳ دستگاه خودرو توقیف و یا دستور توقیف آن صادر شد.

حیاتی مطرح کرد: تعداد افراد غربالگری شده در سراسر استان ۷۰۶۷۲۲ نفر می باشد و بیماران تب دار در پست های غربالگری یک نفر بوده است.

وی اشاره داشت: از ورود ۳۲۵ و خروج ۲۷۶ دستگاه خودرو جلوگیری شده است و ۱۸۱۰ دستگاه خودرو به کمربندی ها هدایت شدند و در مجموع تعداد خودروهای ورودی به استان ۶۴۴۱ دستگاه می باشد که نسبت به روز گذشته ۲۲ درصد و نسبت به سال قبل ۷۷ درصد کاهش یافته است.

حیاتی همچنین از خروج ۶۶۲۱ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته از استان خبر داد که نسبت به روز قبل ۲۰ درصد و نسبت به سال قبل ۷۴ درصد کاهش یافته است و در ادامه افزود: وضعیت مصرف بنزین استان ۲۴۲ هزار لیتر بود که نسبت به روز گذشته ۴۹ درصد کاهش و نسبت به سال قبل ۶۷ درصد کاهش یافته است.

وی خبر داد: ۸۸۴ مورد بازدید از اصناف و مراکز خدماتی در ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته است که این بازدیدها منجر به ۳۲۲ مورد تذکر، ۲۹ مورد اخطار کتبی و ۳۲ مورد اخذ تعهد کتبی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ۲۴ ساعت گذشته درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا