Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت : فراخوان چهارمین دو سالانه شعر کردی "منال" به زودی برگزار می شود.

"عمران خودآموز" در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:   تلاش ما این است  که جشنواره در فضای مجازی به عنوان یک فرصت به منظور پاسداشت زبان مادری و ایجاد جریان فرهنگی برای صیانت از داشته‌های زبانی برگزار شود،زیرا در شرایط فعلی و مقابله با ویروس کرونا، برگزاری جشنواره در فضای مجازی ابتکار عملی قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت : جشنواره شعر منال،یکی از برنامه های تاثیرگذار این اداره کل با میزبانی استان ایلام و محوریت شهرستان ایوان است که از سال ۱۳۹۲ تاکنون به صورت دوسالانه برگزار شده و مورد استقبال مناسب و مطلوب شاعران و تلاش گران عرصه شعر و ادب کُردی کودک قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: به زودی فراخوان چهارمین دوسالانه شعر کُردی "منال"از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،منتشر و توزیع خواهد شد.

خودآموز ادامه داد: جشنواره شعر کُردی کودک در سال های  ۱۳۹۲ ، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۶  به صورت دوسالانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان با مشارکت و استقبال کم‌نظیر شاعران و علاقه‌مندان به زبان و ادب کُردی در سطح منطقه‌ای برگزار شده است و قرار است چهارمین دوره آن در تابستان سال ۱۳۹۹ برگزار شود و کانال این جشنواره به نشانی:
@Menalfestival در دسترس است.

همچنین عمران خودآموز "مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به عنوان رییس جشنواره، "یونس قیطانی"،معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل، به عنوان جانشین، "علی صحرایی" ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایوان، دبیرشورای سیاستگذاری و رییس ستاد اجرایی ، "میثم خورانی"، شاعر کودک و مولف دبیر جشنواره، "مرتضی حاتمی"، نویسنده و روزنامه نگار ادبی، "محمد مرادی نصاری"،شاعر و مدیر نشر باشور ، "سعید رفیعی"،شاعر و رییس انجمن شعر و ادب ایوان و خانم "اکرم‌السادات دربندی" کارشناس امور مراکز و موسسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری چهارمین دوسالانه شعر کُردی" منال "در سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری شعر کردی ایلام کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر