Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:30:23 GMT

جریمه ۱.۳ میلیاردی متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی در فارس

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۶۱۶

جریمه ۱.۳ میلیاردی متهم پرونده قاچاق لوازم یدکی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد و سیصد میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری اظهار کرد: یک دستگاه خودروی کامیون که به طرز مشکوکی در جاده‌های مواصلاتی شهرستان شیراز در حال تردد بود توسط مامورین متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مامورین در بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی لوازم یدکی خودرو را کشف که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی از جانب سرنشینان کامیون، محموله توقیف و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این رابطه افزود: در تحقیقات انجام شده در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی استان، مشخص شد که محموله مکشوفه به طور قاچاق وارد کشور شده و از بندر گناوه به سمت شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مبشری اضافه کرد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده متهم را به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی قاچاق لوازم یدکی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی

به گزارش خبرآنلاین ؛ ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان گفت: پرونده نگهداری ۶ سرویس طلای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال در شعبه بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

مهر در خبری نوشت: مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی و اسناد گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام، ۱۳ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال از جریمه دریافت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سیرجان این تخلف را هنگام بازرسی از یک واحد طلا فروشی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904400

دیگر خبرها

  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • وصول جریمه ۱۳ میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان
  • قاچاقچی طلا در سیرجان ۱۳ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی متهم پرونده داروی قاچاق
  • جریمه ۲۵ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند