Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:10:24 GMT

روزنامه ایران‌ ورزشی در فضای دیجیتال منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۷۵۸

روزنامه ایران‌ ورزشی در فضای دیجیتال منتشر می‌شود

علی عالی در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از کارهای تازه که برای اولین‌بار در روزنامه ایران‌ورزشی انجام شد، انتشار روزنامه الکترونیکی در روزهای تعطیلی عید نوروز بود که از ابتدای هفته دوم تعطیلات، تحریریه و بخش فنی روزنامه فعال شد و هر شب ۴صفحه ویژه‌نامه عید نوروز  به‌صورت دورکاری منتشر کرد و روند انتشارش حتی در روزهای دوازدهم و سیزدهم ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سعی‌مان بر این بود تا مخاطبان حوزه ورزش کمبود رسانه‌های معتبر ورزشی را در روزهای تعطیلی حس نکنند و سهمی کوچک در پر کردن اوقات فراغت دوران قرنطینه خانگی داشته باشیم چون هدف از این کار حفظ ارتباط با مخاطبان بود و اتفاقا با استقبال همراه شد.

عالی در خصوص امکان نبود چاپ نشریات تا پایان طرح فاصله‌گذاری دوران کرونا گفت: بنا داشتیم از شانزدهم فروردین روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی باشیم اما با ابلاغ این دستورالعمل، همچون روزهای عید نوروز، انتشار روزنامه را در فضای دیجیتال ادامه خواهیم داد. روزنامه در ۱۶صفحه هر شب روی سایت قرار خواهد گرفت و علاوه بر آن، روند اطلاع‌رسانی در ایران‌ورزشی‌آنلاین نیز انجام خواهد شد.

مدیرمسئول ایران‌ورزشی تاکید کرد: ما از این فرصت استفاده می‌کنیم و درجهت بازسازی نسخه آنلاین روزنامه قدم برمی‌داریم. هدف اصلی روزنامه ایران‌ورزشی در سال ۹۹ توجه ویژه به این حوزه است و بزودی سایت آنلاین روزنامه رونمایی خواهد شد. از ویژگی‌های مهم نسخه آنلاین، ارتباط نزدیک‌تر با مخاطب و تولید بیشتر گزارش‌ها، اخبار، تحلیل‌ها و مطالب تازه است.

عالی افزود: علاوه بر خبررسانی در نسخه آنلاین، برنامه‌های ویژه‌ای برای تولید ویدئو، پادکست و رادیو داریم و همچنین برنامه ویژه‌ای برای مخاطبان‌مان خواهیم داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا شبکه اجتماعی مجازی روزنامه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شبکه اجتماعی مجازی روزنامه ایران ویروس کرونا شبکه اجتماعی مجازی روزنامه ایران روزنامه ایران ایران ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان

به گزارش ورزش سه، فوتبال عربستان از نیم فصل گذشته و پس از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر، شاهد حضور ستارگان بزرگی بوده است و حالا در شرایطی که لیگ روشن عربستان هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف از آغاز مذاکرات مسئولان باشگاه‌های این کشور با ستارگان فوتبال در‌ جهان خبر می‌دهند.

روزنامه الشرق الاوسط نوشت: مسئولان فوتبال عربستان سعودی در ماه‌های گذشته ملاقات‌هایی با مسئولان باشگاه‌های انگلیسی داشتنه‌اند تا خود را برای نقل و انتقالات تابستانی آماده کنند. اکثر باشگاه‌های لیگ عربستان در حال آماده شدن برای بالا بردن کیفیت تیم خود با جذب بازیکنان بهتر هستند.

این روزنامه توضیح داد که کاسمیرو، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، در صدر فهرست بازیکنان مدنظر لیگ عربستان قرار دارد و یکی از باشگاه‌ها برای مذاکره و عقد قرارداد با این بازیکن چراغ سبز دریافت کرده است.

از طرفی جان مورتاگ، مدیر ورزشی سابق منچستریونایتد، در پایان ژانویه گذشته برای مذاکره با مقامات به عربستان سعودی آمد، چراکه این باشگاه چندین بازیکن را برای فروش پیشنهاد داده که در راس آنها کاسمیر قرار دارد.

الشرق الاوسط افزود: مایکل ایمنالو، مدیر ورزشی لیگ عربستان، به دلیل رابطه‌ای که با مدیربرنامه این بازیکن دارد، نقش مهمی در تنظیم این قرارداد ایفا خواهد کرد.

روزنامه تلگراف انگلیس نیز تأیید کرد که تاد بولی، رئیس باشگاه چلسی ماه گذشته به عربستان سعودی سفر کرده و احتمالاً در آنجا با مدیر ورزشی لیگ عربستان دیدار کرده است. این روزنامه توضیح داد که اگر همه چیز با روال عادی پیش برود، انتقال لوکاکو جزو اولین قراردادهای آینده لیگ عربستان خواهد بود، زیرا آبی‌ها از فروش مهاجم بلژیکی بدشان نمی‌آید.

روزنامه انگلیسی اتلتیک نیز به دیدار ادو گاسپار، مدیر ورزشی آرسنال و جیسون اتوئو، دستیارش با مقامات عربستان سعودی اشاره کرد و نوشت که دیدار بر روی آشنایی با یکدیگر به منظور گفتگو درباره بازیکنان و قراردادهای احتمالی متمرکز بوده است.

نکته قابل توجه این است که رسانه‌های انگلیسی، انتقال توماس پارتی، بازیکن آرسنال را به انتقال به لیگ عربستان در تابستان آینده محتمل دانسته‌اند و اعلام کرده‌اند باشگاه‌های الاتحاد و النصر خواهان جذب هافبک غنایی هستند.

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت