Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به یک هزار و ۶۲۲ نفر رسید، گفت: این آمار به تفکیکی در مشهد ۹۷۷، نیشابور ۲۱۳، تربت حیدریه ۱۱۶، تربت جام ۱۳۶، سبزوار ۱۲۲ و گناباد ۵۸ نفر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علی‌اصغر انجیدنی با بیان اینکه  آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی به یک هزار و  ۶۲۲ نفر رسید، اظهار کرد: این آمار به تفکیکی در مشهد ۹۷۷، نیشابور ۲۱۳، تربت حیدریه ۱۱۶، تربت جام ۱۳۶، سبزوار ۱۲۲ و گناباد ۵۸ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته درمان بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص آمار مبتلایان به عفونت حاد تنفسی در خراسان رضوی بیان کرد: در مجموع  ۷هزار و ۲۶۳ نفر در این استان به این عفونت مبتلا بودند که ۵ هزار و ۵۰۰ نفر ترخیص شدند، همچنین، تعداد مبتلایان به این عفونت در مشهد ۴ هزار و  ۸۱۹، نیشابور ۹۷۹، تربت حیدریه ۵۰۵، سبزوار ۳۶۲، گناباد ۲۳۵ و تربت جام ۳۶۳ بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار جانباختگان کرونا در خراسان رضوی ۲۵۶نفر است، اضافه کرد: در مشهد ۱۸۰، سبزوار ۱۵، تربت حیدریه ۱۰، تربت جام ۱۶، نیشابور ۲۵ و گناباد ۱۰نفر جان باختند.

انجیدنی با اشاره به اینکه تعداد کل جانباختگان در خراسان رضوی شامل موارد مثبت و غیرمثبت ۷۸۸ نفر بوده است، متذکر شد: در مشهد ۶۲۲، نیشابور ۶۱، سبزوار ۴۱، تربت جام ۲۸، تربت حیدریه ۲۴ و گناباد ۱۲ نفر جان باختند.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی انجیدنی کرونا در خراسان رضوی آمار مبتلایان تربت حیدریه تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود