Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:49:46 GMT

تشکیل ۱۲۵ پرونده احتکار و گرانفروشی در آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۹۵۰

تشکیل ۱۲۵ پرونده احتکار و گرانفروشی در آذربایجان‌غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از تشکیل ۱۲۵ فقره پرونده احتکار و گرانفروشی در آذربایجان غربی طی ۴۰ روز اخیر خبر داد.

رضا بابایی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: از اول اسفند ۹۸ تاکنون، ۱۲۵ فقره پرونده احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی در آذربایجان‌غربی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد:  ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۴۲۷۸ میلیارد ریال بود که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار لیتر ضد عفونی کننده تولید و جهت استفاده عموم توسط دانشگاه علوم پزشکی توزیع شده است.

ادامه تعطیلی واحد های صنفی آذربایجان‌غربی تا 20 فروردین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد:  در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور مقابله با شیوع بیماری مذکور، تمام واحدهای صنفی تا تاریخ 20 فروردین به استثنای واحدهای صنفی که از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اجازه فعالیت داشته باشند تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: تعدادی از واحدهای صنفی که ادامه فعالیت آنها ضروری بوده و ارائه خدماتشان برای مردم لازم و نیاز است، همانند نانوایی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت‌ها، واحدهای میوه فروشی و سبزی فروشی، واحدهای عرضه کننده مواد بهداشتی و اقلام یکبار مصرف، فروشندگان لوازم بهداشتی، با صلاح دید و تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گرانفروشی آذربایجان غربی خبرگزاری فارس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است