Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح استان، گفت: در نتیجه اجرای این طرح، 920 دستگاه خودرو اعمال قانون و 218 خودرو توقیف شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام بخش حبیبی"  اظهار داشت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف 166 دستگاه خودرو و اعمال قانون برای 595 خودرو دیگر و پلیس راهور نیز در این راستا 325 خودرو را اعمال قانون و 52 خودرو را به پارکینگ انتقال داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی خاطر نشان کرد: بالغ بر 14 هزار خودرو غیر بومی نیز در نتیجه اجرای این طرح توسط مأموران پلیس راه و راهور به شهر محل اقامت خود برگردانده و عودت داده شده اند. فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام گرفته است، افزود: مردم همواره به پلیس اعتماد داشته و با ماموران انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند. سردار حبیبی با اشاره به اینکه در روز طبیعت نیز کمترین تردد ممکن در جاده ها و درون شهرها وجود داشته است، از همکاری و همراهی مردم با فرهنگ استان فارس با نیروی انتظامی در این راستا تقدیر و تشکر کرد. وی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان فارس از ابتدای سال جاری تا کنون، از 8 هزار و 903 واحد صنفی در سراسر استان بازدید به عمل آورده اند که در این راستا به 7 هزار و 987 واحد تذکر و 916 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند. فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 58 درصدی ترددهای جاده ای در سطح استان از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی ( 25 اسفند تا کنون) اشاره کرد و گفت: در این مدت، حوادث رانندگی 56 درصد، متوفیان 45 درصد و مجروحان 51 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو پلمپ فارس انتظامی استان اعمال قانون استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طیران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در بازدید عصرگاهی از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر آبسرد، تخلف عرضه داروی مخدر و دخالت در امر پزشکی از سوی یک واحد عطاری، برای ناظرین بهداشت و درمان شهرستان کشف و بر اساس قوانین و مقررات پزشکی این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

معاون درمان شبکه بهداشت دماوند گفت: پیرو مراجعات، اظهار نگرانی و شکایات خانواده‌ها نسبت به دخالت تعداد معدودی از عطاری‌ها به عرضه و تجویز داروهای مخدر و دخالت در امور تخصصی طبابت و به علت خطرات جبران ناپذیری که این گونه تخلفات برای سلامت جوانان، بیماران و مردم خواهد داشت، تعطیلی این عطاری‌ها کمترین برخورد با آنها خواهد بود.

توکلی، معاون غذا و داروی شبکه بهداشت دماوند نیز با تاکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه‌ها هستند، گفت: عطاری‌ها اجازه فروش و عرضه هیچ گونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند و صرفاً می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیر سمی را عرضه کنند.

وی افزود: دخالت در امور درمان بیماران نیز منوط به داشتن تخصص و اخذ مجوز فعالیت می‌باشد.‌

وی به مردم شریف توصیه کردند، داروهای مورد نیاز خود را صرفاً از داروخانه‌ها و با مشاوره از پزشک یا دکتر داروساز تهیه نمایند و تاکید می‌شود از خرید هرگونه اقلام دارویی از عطاری‌ها جداً خودداری گردد

کد خبر 6088389

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان