Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم ها در قالب پزشک،ماما،پرستار و خدمه به مناطق روستایی اعزام و پس از شناسایی افراد دارای علائم مشکوک از آنان نمونه گیری و برای ارزیابی دقیق به آزمایشگاه ها ارسال می شود.

وی تاکید کرد: اعزام این تیم ها به روستاها گام بلندی به سوی شناسایی به موقع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مناطق دور دست این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت ابراز داشت: شناسایی به موقع بیماران مبتلا به ویروس کرونا ضمن پیشگیری از سرایت به افراد دیگر نقش مهمی در بهبود بیماران قبل از ظاهر شدن علائم حاد دارد.

وی همچنین از انجام ۲۰ هزار مورد تب سنجی در ورودی شهر باشت و ایستگاه غربالگری واقع در نزدیکی پل بریم در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان در شبانه روز گذشته گفت: مهار ویروس کرونا نیازمند تدوام همراهی مردم است.

احمدی با یادآوری برگزاری یک آیین جشن تولد با حضور جمع زیادی مهمان در باشت اظهار داشت: برپایی مهمانی و دورهمی در این شرایط همه گیری ویروس کرونا و احتمال سرایت تهدیدی جدی برای سلامت مردم است.

وی عنوان کرد: هر چند بازار شهر باشت تعطیل است اما همچنان تردد خودروها در خیابان ها زیاد است و این زنگ خطری برای افزایش ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت با بیان اینکه ویروس کرونا یک همه گیری جهانی است که باعث جان باختن هزاران نفر در دنیا شده است تصریح کرد: شهروندان مسئولیت پذیر با ادامه همراهی با طرح فاصله گیری اجتماعی در مبارزه با این ویروس سهیم شوند.

احمدی عنوان کرد: گروه های پرخطر مانند سالمندان،افراد دارای بیماری زمینه ای در معرض بیشترین تهدید جانی از این ویروس هستند که نیاز است که مراقبت بیشتری از آنان صورت گیرد.

شهرستان۲۲ هزار نفری باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ هزار نفر جمعیت روستایی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پرستار تولد شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماران مبتلا به ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال