Web Analytics Made Easy - Statcounter

فخرالسادات خامسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تمدید تعطیلی اصنافی که تأمین نیازهای ضروری مردم را برعهده ندارند، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اطلاعیه‌های قبلی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تا روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار کرد: همه سازمانها، ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف هستند خدمات مربوط به ارباب رجوع را با حداقل کارکنان خود و حداکثر با یک سوم نیروی انسانی تا پایان ۲۱ فروردین ماه ارائه دهند و مدیران و رؤسای ادارات نیز وظیفه دارند تا پایان همین تاریخ، ترتیبی اتخاذ کنند تا سایر کارکنان از دورکاری یا مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور نیز تا تاریخ ۲۱ فروردین ماه تعطیل هستند و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که مدارس و دانشگاه‌ها با استفاده از زیرساخت‌های موجود از فضای مجازی برای آموزش از راه دور اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان کرد: بانک‌های استان نیز موظف هستند همچنان ضمن تداوم ارائه خدمات غیرحضوری، نسبت به برقراری کشیک ارائه خدمات بانکی در همه شهرستانها، متناسب با نیازهای مردم اقدام نموده و مابقی شعب ضمن بسته بودن درب‌ها و جلوگیری از مراجعه مشتریان، با حداقل کارکنان نسبت به انجام فعالیت بانکی اقدام کنند.

خامسی در رابطه با رفت و آمدهای کسانی که محل کارشان در خارج از مرکز استان یا شهرستان‌های دیگر است، تصریح کرد: این قبیل افراد می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از محل کار، واحد صنفی یا مرکز تولیدی خود ضمن رعایت قوانین و مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد ضروری خود را داشته باشند.

عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان در رابطه با جشن‌های نیمه شعبان نیز گفت: برپایی ایستگاههای جشن، آذین بندی، چراغانی و توزیع شربت و شیرینی و هرگونه تجمع به مناسبت جشن‌های نیمه شعبان ممنوع است و انجام هرگونه چراغانی صرفاً با نظر و همکاری شهرداری‌ها صورت می‌گیرد و با توجه به بخشنامه ابلاغی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا توصیه می‌گردد هزینه‌هایی که برای دادن شربت و شیرینی به دوستداران اهل بیت و امام زمان (‌عج) در نظر گرفته شده از طریق هلال احمر برای بخش‌های حوزه‌های درمانی و بهداشتی استان اختصاص یابد.

خامسی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همراهی مردم و همه نهادهای مسئول بتوانیم انتقال زنجیره بیماری کرونا در استان را قطع کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اهل بیت دستگاه های اجرایی استان رعایت قوانین و مقررات هلال احمر یزد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران