Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@15:07:50 GMT

پروازهای فرودگاه گرگان ۶۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۶۹۳۶

پروازهای فرودگاه گرگان ۶۰ درصد کاهش یافت

علی متانت پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاهش مسافر باعث شده ایرلاین‌ها (شرکت‌های هواپیمایی) پروازهای خود را کنسل کنند.
وی اظهار کرد: لغو پروازها در اختیار مدیریت فرودگاه‌ها نیست و با توجه به هزینه‌های پرواز و میزان مسافرها، شرکت‌های هواپیمایی راسا تصمیم می‌گیرند.
وی بیان داشت: کاهش مسافر و لغو پروازها باعث افت درآمد ایرلاین ها و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تا ۸۰ درصد شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: در فرودگاه بین‌المللی گرگان تعدادی شاغل و بهره‌بردار غرفه‌ها و اماکن تجاری به عنوان شرکای اقتصادی فرودگاه‌ها مسؤولیت ارائه خدمات جنبی به مسافران را بر عهده دارند که با کاهش پرواز و مسافر آنها هم کسب‌ و کار خود را از دست داده یا متضر شده‌اند.
متانت تاکید کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تلاش می‌کند تا حد امکان از بیکار شدن افراد جلوگیری کند و از همه ظرفیت‌ قانونی برای کمک به شرکت‌های طرف قرارداد دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: فرودگاه‌ها حتی اگر مسافر یا پرواز نداشته باشند برای شرایط اضطراری، حوادث غیرمترقبه و نیازهای استان‌ی ناچار به آمادگی برای ارائه خدمات بوده و هستند.

وی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه گرگان توسط شرکت‌های ایران ایر، پویا، آسمان و قشم ایر به شهرهای تهران، مشهد، زاهدان و کیش و برعکس با متوسط ۷۰ پرواز در هفته انجام می‌شود، اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا روزانه ۲ مرحله همه سطوح و بخش های فرودگاه اعم از اداری، مسافری، برج مراقبت و سایر قسمت ها حتی ساختمان آتش نشانی و تاسیسات ضد عفونی می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی برج قشم کسب و کار مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان (۱۷اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی