Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام چراغی‌پور، با بیان اینکه رسالت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی حمایت از اقشار مختلف به ویژه نیازمندان است، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، هم‌اکنون ۱۴ کانون در شهر مرزی مهران در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «علی چراغی‌پور» با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام در مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر 14 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان مرزی مهران فعال هستند که جوانان و نوجوانان عضو این کانون های با اقدامات جهادی در تلاش برای مقابله این ویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام با اشاره به اینکه شهرستان ایلام به جهت داشتن مرز مشترک با کشور عراق، همواره مسیر تردد زائران عتبات عالیات است، افزود: هم اکنون نیز مسافرانی از کشور همسایه از جمله عراق از این منطقه به نقاط مختلف کشور سفر می کنند، در نتیجه ما فعالیت‌های متعددی را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دست اقدام داریم.

 

 

وی تصریح کرد: در همین راستا کانون های فرهنگی هنری شهرستان مهران با تمام قوا، طی حرکتی جهادی، اقدام به ضدعفونی مساجد، معابر و خیابان ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش، ارائه آموزش های مجازی کردند.

 

 

حجت‌الاسلام چراغی‌پور با بیان اینکه تاکنون 50 کانون فرهنگی و هنری در سطح استان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شدند، افزود: توزیع اقلام بهداشتی میان خانواده های نیازمند  یکی دیگر از فعالیت‌های کانون های مساجد استان ایلام است، چراکه کانون های مساجد همواره یکی از رسالت های خود را ارائه خدمات به خانواده های نیازمند محروم دانسته که در این زمینه پیشگام و پیش قدم است.

 

 

گفتنی است در حال حاضر 307 کانون فرهنگی هنری در نقاط مختلف استان فعال است که از این میان 60 درصد را کانون‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع کرونا کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین