Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@04:26:10 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۲۰۷

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس اردبیل در 24 ساعت گذشته

افزایش مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به ۴۹۷ بیمار؛ عکس| رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک سپاه استان اردبیل؛ حضور کاروان سلامت بسیج در روستاهای خلخال؛ ضرورت بهبود فضای کسب و کار در سال جهش تولید

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اردبیل در روز گذشته (‌پنج‌شنبه، ۱۴ فروردین‌ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

افزایش مبتلایان به کرونا در استان اردبیل به ۴۹۷ بیمار

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در طی شبانه‌روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا قطعی جدید در استان شناسایی شدند که مجموع مبتلایان به این بیماری ویروسی در استان اردبیل به ۴۹۷ بیمار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس| رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک سپاه استان اردبیل

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک ارکان‌های نظامی استان با محوریت گرامیداشت «مدافعان سلامت» در استان اردبیل برگزار شد.

حضور کاروان سلامت بسیج در روستاهای خلخال

فرمانده سپاه خلخال از حضور کاروان سلامت بسیج در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: روستاهای خلخال در اولویت ستاد مبارزه با شیوع کرونای شهرستان قرار دارند.

ضرورت بهبود فضای کسب و کار در سال جهش تولید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود اساسی فضای کسب و کار بوده و نقش دانشگاهیان در جهش تولید و در شناسایی و حل مسائل تولیدی و اقتصادی کشور بسیار مهم است.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/3463/777

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل پربیننده ترین گذشته استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس، گفت: این برنامه‌ها به مدت یک هفته و از فردا و همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود.
سرهنگ پاسدار علی‌اکبر طحان افزود: این برنامه‌ها شامل ۲۴۵ برنامه مربوط به محرومیت زدایی، ۱۴۷ برنامه مربوط به اشتغال و اقتصاد، ۵۵۸ برنامه در موضوع خدمت رسانی جریان جهاد و ۷۵ برنامه هم به عنوان کمک‌های مومنانه عملیاتی می‌شود.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ به درخواست رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی تشکیل شد.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته در استان شاهد اقداماتی برای محرومیت زدایی از سوی گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی بودیم که از جمله می‌توان به آبرسانی به ۳۰۸ روستا، اجرای ۹۴ پروژه راه روستایی به ارزش سه هزار میلیارد ریال، ساخت هزار و ۲۰۰ مسکن مددجویی کمیته امداد و ایجاد مشاغل خانگی اشاره کرد.
او اظهار کرد: همچنین با همت و تلاش نیرو‌های جهادی استان، در مدت ۲ ماه یک میلیون اصله نهال در بیابان‌های استان کاشته شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تکمیل و مرمت ۸۰۰ مسکن نیازمندان در سال ۱۴۰۲، بهسازی و مرمت راه‌های بین مزارع، تکمیل مساجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت و تکمیل مخازن هفت مترمکعبی آب آشامیدنی، استخر‌های آب کشاورزی، احیا و لایروبی چاه و قنات، ساخت و تکمیل کانال‌های کشاورزی، تکمیل خانه عالم و مجموعه‌های ورزشی، ساماندهی و مرمت گلزار شهدا در این استان انجام شده است.
طحان افزود: در نوروزامسال هم، ۹ هزار و ۸۶۸ نفر در قالب ۷۶۴ گروه جهادی در هشت عرصه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، کمک مومنانه، آموزشی و تحصیلی، کشاورزی و دامپزشکی، آسیب‌های اجتماعی و مشاوره، اشتغال و اقتصاد به مردم استان خدمت رسانی کردند.
وی ادامه داد: همچنین در ماه مبارک رمضان، به همت ۵۰۰ گروه جهادی و با راه اندازی پویش سراسری ‘خانه دوست کجاست’ در ۲ موضوع توزیع افطاری ساده و تعمیر و خانه تکانی منازل افراد نیازمند خدمت رسانی شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال