Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران  ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده از نام آوران دوران دفاع مقدس، از اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از شهروندان تهرانی گفت: سیر نزولی ابتلا به بیماری کرونا در تهران، نشان دهنده انتخاب مسیر درست مردم، پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در این مبارزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی تاکید کرد: کنترل فعالیت اصناف به صورت روزانه توسط فرمانداری تهران صورت گرفته و مردم همکاری کامل را داشته اند.

معاون استاندار و فرماندار تهران تشکر ویژه ای از شهروندان تهرانی داشت و بیان کرد: مردم همه ساله آخرین روز تعطیلات نوروز را جشن می گرفتند و امسال بخاطر سلامت و صحت خودشان و همچنین هموطنان عزیزشان، ماندن در خانه را برگزیدند و رفتن به طبیعت را به بعد از رهایی از این بیماری گذاشتند.

 بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، وی درباره چگونگی  ادامه روند حضور کارکنان در ادارات، اعلام کرد: همچنان تا ۲۰ فرودین ماه یک‌سوم کارکنان در محل کار حاضر می‌شوند و بقیه دورکاری می‌کنند یا به مرخصی می‌روند و مرخصی آنها جزو مرخصی استحقاقی محسوب نمی‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ساعت کاری عیسی فرهادی فرمانداری تهران ساعت کاری ادارات طرح فاصله گذاری اجتماعی اخبار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی