Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@14:03:03 GMT

آزار شیطانی زینب توسط دکتر در بیمارستان! / یک فاجعه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۴۰۱

آزار شیطانی زینب توسط دکتر در بیمارستان! / یک فاجعه

رکنا:زینب مورد تجاوز پزشک قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کودکی 2 ساله در یکی از بیمارستان های حیدرآباد -افغانستان - مورد تجاوز پزشک بیمارستان قرار گرفت.

خانواده زینب از بیهوشی ناگهانی کودک و کبودی بدنش متوجه ماجرا شدند وبا شکایت به ایستگاه پرستاری و مدیریت بیمارستان از آن ها خواستند تا با بررسی و پیگیری عامل کبودی بدن کودک را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین های مداربسته بیمارستان و هوش و ذکاوت پرستاران موجب شد تا پزشک اطفال زمانی که مجدد قصد داشت به سراغ زینب برود دستگیر و به پلیس تحویل داده شود.

هاشم در اداره پلیس لب به اعتراف گشود و گفت که از کودکی علاقه زیادی به تجاوز به کودکان داشت و تاکنون کودکان زیادی را در بیمارستان مورد دست درازی قرار داده است و به همین خاطر رشته پزشکی اطفال را انتخاب کرده است تا به راحتی به قربانیان دسترسی داشته باشد.

با اعتراف هاشم و شکایت خانواده زینب وی برای مجازاتش به زندان منتقل شد تا مجازاتی برای کودک آزاری اش در نظر گرفته شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان تجاوز پزشک پلیس پزشکی زندان کودک آزاری اخبار حوادث افغانستان بیمارستان پزشک تجاوز زینب کرونا ویروس کرونا کرونا در جهان فیلم اخبار تهران تهران ویروس حوادث تهران کرونا در ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان

جام جم آنلاین اصفهان؛ فرزانه خالدی ۳۳ ساله در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی ، صاحب ۳ قلوی دختر شد.

دکتر ملیحه خلیلی  متخصص زنان و زایمان بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان گفت : خانم خالدی به علت فشار خون بالا و پرخطر بودن در بیمارستان بستری و سه قلوها در عرض ۳ دقیقه که هرکدام به فاصله یک دقیقه از هم متولد شدند.

دکتر خلیلی ادامه داد در هفته سی‌وچهارم بارداری مادر ۳۳ ساله این نوزادان، با عمل سزارین به دنیا آمدند که  وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم که در حال حاضر در سلامت کامل هستند .

آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله، کارگر و در حال حاضر اجاره نشین است.

به گفته مهناز خیری متخصص کودکان و نوزادان قل سوم به علت نداشتن تنفس و گریه خودبخودی در بدو تولد، احیا شد و اقدامات درمانی لازم برای سه قلوها در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان انجام، که خوشبختانه قل اول باحال خوب به همراه مادر مرخص و قل دوم و سوم در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان بستری هستند و وضعیت پایدار و مطلوبی دارند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان