Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

طرفداری- آیتم برنامه نوروز فوتبالی حواشی قابل توجهی به وجود آورده است.

به گزارش طرفداری، در بخشی از برنامه روز پنجشنبه فوتبال نوروزی که در ایام عید روزانه از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده روی آنتن می رود، آیتم قابل تاملی پخش شد. اتفاقاتی که توضیحات آن علیه موسس استقلال، تیمسار پرویز خسروانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات شدیدا واکنش هواداران استقلال و برخی پیشکسوتان این تیم را به همراه داشت. در پی این اتفاق، مرتضی هاشمی، پیشکسوت استقلال پستی در اینستاگرامش منتشر کرد. او در ویدیویی که منتشر کرد، اظهارات زیر را عنوان کرد:

سلام خدمت هواداران عزیز. امیدوارم هرجا هستید تنتون سالم باشه. یه برنامه تلویزیونی ورزشی به نام شب های دلالی درست کردن نه شب های فوتبالی که اومدن در مورد گذشته باشگاه ما و موسس باشگاه ما صحبت کردن و متاسفانه یه سری حرفارو زدن که اصلا آدم روش نمیشه در موردش صحبت کنه چون انقدر آدم های کوچیکی هستن که حد و حساب نداره. در هر صورت خدا دو حالت به بندش میخنده، یه جا میخواد یکیو ببره بالا بنده هاش نمیزارن یه جا یکیو میخواد بیاره پایین بازم بنده هاش نمیزارن این اتفاق بیوفته. در این صورت به بندش میخنده. من واقعم براتون متاسفم، بد نیست اول یه نگاهی به تاریخ باشگاه خودتون و موسس باشگاهتون بکنید که شغلش چی بوده و چه کارایی انجام داده و چه اتفاقاتی واسه بعضی آدما پیش آورده.

همچنین در متن پست او نیز آورده شده است:

خدار شکر یه سرچ‌ کوچیک بزنید متوجه می شید کی هستین، چی هستین.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موسس باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند

مهدی محمد نبی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است در سال ۱۳۸۰ یک عده افراد غیرفوتبالی، خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند.

دریافت 40 MB

     

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • یک عده غیر فوتبالی در سال ۸۰ خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند