Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکبر قربانی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به درگذشت «شهروز کریمیان» و «مولود السادات جعفری» از اعضای کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش، گفت: «بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی ظرفیت‌های خود را در اختیار درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا گذاشته‌اند. تعدادی از پرسنل درمانی این بیمارستان‌ها مانند شهید شهروز کریمیان و شهید مولود السادات جعفری که در بیمارستان تامین اجتماعی شهید فیاض بخش مشغول به کار بودند، جان خود را در این راه از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

وی با بیان اینکه چندین نفر از اعضای کادر درمان بیمارستان‌های تامین اجتماعی در محل کار خود بستری هستند، گفت: باید کوشید تا آنها هرچه سریعتر سلامتی خود را به دست آوردند. ضمن اینکه باید تلاش کرد تا امکانات کافی برای کار ایمن در بیمارستان‌های مسئول رسیدگی به بیماران کرونا فراهم شود؛ به ویژه اینکه بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا به تجهیزات بهداشتی به ویژه ماسک N۹۵ و دستکش لاتکس نیاز دارند.

عضو کارگروه‌های بیمه و درمان درمان هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از مسئولان انتظار می‌رود که نسبت به تجهیز بیمارستان‌های غیردولتی که پذیرای بیماران کرونا هستند اقدام کنند، گفت: همچنین از تمام مردم به ویژه از خیرین و تولیدکنندگان وسایل بهداشتی و تمام کسانی که توان همیاری و کمک را دارند تقاضا داریم به سلامتی افرادی که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، کمک کنند؛ چراکه شاهد کمبود تجهیزات بیمارستانی در فیاض بخش و دیگر بیمارستان‌های سازمان هستیم.

عضو کمیته بیمه و درمان خانه‌ی کارگر، افزود: البته به گفته مدیران بیمارستان فیاض بخش امکانات بهداشتی به‌طور کامل به کادر درمانی اختصاص داده شده و حتی لحظه‌ای در این خصوص کوتاهی نشده است. پرسنل هم بدون تجهیزات نمانده‌اند اما تهیه لوازم با محدودیت‌هایی مواجه است. این در حالی است که مشکل مالی هم وجود ندارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا کادر درمان اکبر قربانی تامین اجتماعی کادر درمان فیاض بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان