Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@13:21:54 GMT

روزانه ۶۱۳ هزار لیتر سوخت در کرمانشاه مصرف‌ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۵۴۱

روزانه ۶۱۳ هزار لیتر سوخت در کرمانشاه مصرف‌ می‌شود

تین نیوز

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدی مصرف سوخت در استان به واسطه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: پس از اجرای این طرح به صورت میانگین روزانه ۶۱۳ هزار لیتر سوخت در کرمانشاه مصرف می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود بهرام نژاد اظهارداشت: به واسطه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از جمعه هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد، مصرف سوخت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به صورت میانگین ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرها در دستور کار قرار گرفت گفت: در این راستا راه های ورودی به شهرهای کرمانشاه در ۵۸ نقطه به صورت کامل مسدود و در ۲۳ نقطه نیز گیت های کنترل عبور و مرور برقرار شد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴۰ نفر اکنون در این گیت ها بر عبور و مرور مردم نظارت دارند، عنوان کرد: این افراد که متشکل از نیروهای انتظامی و نظامی هستند به صورت شبانه روزی از ورود افراد غیربومی به شهرها جلوگیری می کند.
بهرام‌نژاد افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون از ورود پنج هزار و ۷۴۷ خودرو غیربومی به شهرهای استان جلوگیری شده است.
وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ خودرو غیربومی در شهرهای استان متوقف شده اند، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۹۴ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودورهلی غیر بومی متخلف در شهرهای کرمانشاه صادر شده است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند، گفت: همکاری اصناف استان کرمانشاه به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی عالی است و بسیاری از آنان به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند.
بهرام نژاد توضیح داد: در روزهای نخست اجرای طرح تعداد محدودی واحد اقتصادی در سطح استان به فعالیت خود ادامه دادند اما اکنون هماهنگی واحدهای صنفی در استان در اجرای طرح به حدی رسیده است که در ۲۴ ساعت گذشته حتی یک واحد متخلف نیز پلمب نشدند.
وی در بخش دیگری از صحبت خود با تقدیر از همکاری بی نظیر مردم کرمانشاه در روز روز طبیعت گفت: عملا در این روز ترافیک محورهای استان به صفر رسید، تردد خودرو نداشتیم و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز کاملا خلوت بود.
به گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه بیش از ۹۰ درصد اهداف طرح در خانه ماندن مردم در روز طبیعت به منظور مقابله با کرونا در استان محقق شد.
طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه در سراسر کشور اجرا و در راستای آن‌فعالیت بسیاری از مشاغل متوقف و ورود افراد غیربومی‌به شهر ممنوع شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مصرف سوخت مصرف سوخت در کرمانشاه سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ابتدای اجرای اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور

کشاورزیان در جلسه مدیریت بحران تنش آبی شهرستان سمنان گفت : میزان آب دهی چشمه روزیه در سال ۹۸ حدود ۸۰۰ لیتر برثانیه بود، اما امسال به ۳۰۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

کشاورزیان گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد چاه‌های آب شهر سمنان بالای ۵۰ سال قدمت دارند که ضروری است بازسازی و مرمت شوند.

وی ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان را ضروری دانست و درباره مناسب سازی شبکه توزیع آب شهر سمنان گفت: این هفته عملیات زون ۶ و ۷ آبرسانی شهر سمنان به منظور تعدیل و مناسب سازی شبه توزیع آب آغاز میشود.

کشاورزیان همچنین درباره برخورد با شهروندان پرمصرف آب هم گفت: جریمه مازاد مصرف یکی از این برخوردهاست و همچنین قرار است با مصوبه‌ کمیته بحران آب استان ، اشتراک آب شهروندانی که بیش از الگوی مصرف از آب استفاده کنند ، قطع موقت شود.

محمد بهرامی فرماندار سمنان هم گفت : ترویج مدیریت مصرف آب در بین مردم از طریق ظرفیت‌های اطلاع رسانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: هماهنگی دستگاه‌های متولی و اجرایی در حوزه مصرف آب ضروری است و باید نگاه و رویکرد ویژه‌ای در حوزه مدیریت منابع آبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)