Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:39:16 GMT

حسین نوری: تمریناتم را در پارکینگ همسایه پیگیری می کنم!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۵۹۲

حسین نوری: تمریناتم را در پارکینگ همسایه پیگیری می کنم!

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: با برنامه ای که کادر فنی در فضای مجازی به ما داده، تمرینات آماده سازی خود را به صورت شخصی پیگیری می کنم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  مهر، حسین نوری با بیان این مطلب افزود: یکی از دوستانم در همسایگی ما پارکینگ خانه خود را تبدیل به باشگاه کرده و در آنجا به صورت شخصی تمرین می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آمادگی خود را حفظ کرده ام و طبق برنامه ای که کادر فنی در فضای مجازی به ما می دهد، جلو می روم.

 

وی ادامه داد: البته یک ساعت قبل از تمرین کل فضای تمرینی را توسط دستگاه سم پاش ضدعفونی می کنم و سپس تمرینات خود را انجام می دهم.

 

نوری در مورد به تعویق افتادن المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: حضور در المپیک انگیزه تمامی ورزشکاران است و در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا شرایط برای همه ورزشکاران دنیا یکسان است. من هم تلاش می کنم تا از سایرین جا نمانم و آمادگی خود را حفظ کنم چرا که رقبای خوبی در این وزن دارم.

 

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیار خطرناک است و حتی ورزشکاران نیز از آن مصون نیستند خاطرنشان کرد: چند روز پیش در خبرها خوانم که اسماعیل بوررو قهرمان کشتی فرنگی کوبا نیز مبتلا به کرونا شده است، و این نشان می دهد که شیوع این ویروس بسیار بالاست.

 

نوری در پایان خاطرنشان کرد: دعا می کنم  کسانی که دچار این مریضی شده اند زودتر خوب شوند و به خانواده کسانی که جانشان را به دلیل این بیماری از دست داده اند تسلیت می گویم. همه ما باید در خانه ماندن را رعایت کنیم تا هرچه زودتر از شر این بلا خلاص شویم

حسین نوری فرنگی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین نوری فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد