Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرهاد مجیدی به بخشی از یک آیتم در برنامه فوتبالی شبکه ورزش واکنش نشان داد.

 در بخشی از برنامه روز پنجشنبه فوتبال نوروزی که در ایام عید روزانه از طریق شبکه ورزش سیما به صورت زنده روی آنتن می رود، آیتم قابل تاملی پخش شد. اتفاقاتی که توضیحات آن علیه موسس استقلال، تیمسار پرویز خسروانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات شدیدا واکنش هواداران استقلال و برخی پیشکسوتان این تیم را به همراه داشت. در تازه ترین مورد، فرهاد مجیدی، اسطوره و سرمربی آبی ها در این خصوص پستی در اینستاگرامش منتشر کرده است. وی در این خصوص نوشت:

 

متاسفانه یکی از سختی‌های دوران قرنطینه تماشای برنامه نوروز فوتبالی است. بی‌دقت، نابلد و دارای مجریان آماتور، اگر در مورد قدمت استقلال و تاریخ باشگاه استقلال چيزي نمی‌دانید، هیچ ضرورتی ندارد که درباره‌اش بنویسید و برنامه بسازید. چیزی که پخش شد بسیار بی‌ارزش، بدون سند و همراه با جهالت و نادانستگی بود و البته اهانت به تاریخ پرافتخار یک باشگاه بزرگ و مردمی؛ گرچه طبق معمول خطاها همیشه درباره استقلال رخ می‌دهد. تصحیح و پوزش، حداقل توقعی است که انتظارش را داريم.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نوروز مجیدی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال

 جواد نکونام در واکنش به اتفاقات دیشب (چهارشنبه) باشگاه استقلال گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود؛ شاید هم یک هفته به یادماندنی. بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت علی عسگری (مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس) و شهریاری (نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال) برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم استقلال از امشب به ساحل آرامش خواهد رسید.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم، کم گفته‌ام. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد و اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاقاتی برای استقلال افتاد که اصلاً خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید، اما باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال اظهار داشت: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند؛ چون همه امسال اذیت شدند. فعلاً نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به‌زودی با هواداران درباره بلا‌هایی که در یک سال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند، صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار