Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:01:22 GMT

راهنمای خرید مایکروویو در بازار

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۳۶۶

راهنمای خرید مایکروویو در بازار

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، توجه به ابعاد و حجم مفید هنگام خرید یک مایکروویو مناسب موردی است که باید به آن توجه کرد و آن را براساس نیاز خود و سایز ظروفی که می‌خواهید در داخل آن قرار دهید انتخاب کنید.

حجم داخل مایکروویو را بر اساس لیتر تعیین می‌کنند که در بازه‌ای بین ۱۷ تا حدود ۵۰ لیتری در بازار موجود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه دیگری باید دید مایکروویو با چه قدرتی نیاز دارید، قدرت مایکروویو با وات مشخص می‌شود. بیشترین قدرت مایکروویو‌ها ۶۰۰ وات و در بعضی دیگر ۱۴۰۰ وات است.

اگر برای پخت مواد غذایی در حجم بالا از مایکرویو استفاده می‌کنید به مایکروفر پرقدرت تری احتیاج دارید، اما اگر برای یکی دو نفر از مایکروویو استفاده می‌کنید دستگاه کم قدرت تری کار شما را راه می‌اندازد.

۲ قابلیت گریل و کانوکشن نیز از ویژگی‌های بکار گرفته شده در این دستگاه می‌باشند. از سیستم گریل به منظور حرارت دادن سطح مواد غذایی استفاده می‌شود و عملکرد سیستم کانوکشن نیز بوسیله ایجاد هوای گرم توسط فن‌های داخل محفظه به پخت بهتر و سریع‌تر مواد غذایی کمک می‌کند، عملکرد پخت ترکیبی که در برخی مدل‌ها بکار رفته است به این صورت می‌باشد که عملیات پخت مایکرو با یکی از سیستم‌های گریل و یا کانوکشن جهت بهبود پخت ادغام می‌شوند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان