Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:04:18 GMT

مشارکت فرهنگیان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۸۶۷

مشارکت فرهنگیان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی

سالار قاسمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این اقدام خودجوش فرهنگیان با هدف گسترش همراهی و مشارکت عمومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان درتحقق اهداف تعریف شده این طرح ازاهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دراین اقدام فرهنگیان ازمردم البرزمی خواهند تا مهار کرونا همچنان دراجرای فاصله گذاری اجتماعی به خصوص پرهیز از ترددهای غیر ضروری، همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی  تصریح کرد: دراین فرآیند مشارکتی فرهنگیان البرزبرتوجه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی تاکید فراوانی دارند.

وی اضافه کرد: این اقدام فرهنگیان درفضای مجازی و با حضور در میادی ورودی ،خروجی و پرتردد استان البرزبه صورت روزانه در قالب پیام های آموزشی، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی درحال انجام است.

 قاسمی محقق شدن مهارو کنترل همه‌گیری ویروس کرونا را درکشور منوط به همکاری و مشارکت عموم دانست و افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام موثری درراستای قطع زنجیره انتقال بیماری کروناست که همه باید به آن اجرای کیفی آن به خاطر حفظ سلامتی اهمیت دهیم.

وی ادامه داد: ستاد ملی مدیریت کرونا درایران برای کاهش شیوع این بیماری طرح فاصله گذاری اجتماعی را در تمام استان‌های کشورازهشتم فروردین به اجرا درآورد تا حلقه انتقال زنجیره کرونا قطع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: مدت اجرای این طرح تا بیستم فروردین ماه ۹۸  تعیین شده که درصورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید می شود.

وی عنوان کرد: اجرای چنین طرح‌هایی نشان ازاین دارد که سلامت مردم برای دولتمردان مهم بوده و هر اقدام سختگیرانه‌ای لازم باشد در این راستا به اجرا درمی‌آورند تا ضریب سلامتی جامعه افزایش یابد وبیماری کرونا با رعایت نکات بهداشتی و هشداری کاهش و مهارشود.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز فرهنگیان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز فرهنگیان ویروس کرونا البرز فرهنگیان طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای سیاست گذاری جشنواره شعر طنز عدلیه بیان داشت: دادخند، ورود دستگاه قضا است در برگزاری جشنواره طنزی که مسیری را برای اتفاقات فرهنگی در عرصه‌ی ملی به روز قوه قضاییه باز کرده است.

این مقام قضایی، طنز را یکی از زیباترین و موثرترین قالب‌های انتقال پیام دانست و اظهار داشت: شکوفایی استعداد‌های ادبی در حوزه شعر و ادب، تولید محتوا و تولید آثاری ماندگار با موضوع عدلیه علاوه بر انتقال پیام در اطلاع رسانی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌تواند در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین سختی‌ها و دغدغه مندی‌های دستگاه قضا و همچنین بیان آسیب‌های اجتماعی و راهکار‌های پیشگیری از آن، با استفاده از بهره گیری از ظرفیت شعر طنز یکی از اصلی‌ترین هدف‌های این جشنواره است.

دهشیری افزود: این جشنواره و سایر برنامه‌های اجتماعی دستگاه قضایی، در اجرای سند تحول قوه قضاییه و اجتماعی کردن این قوه و افزایش سرمایه اجتماعی دستگاه قضا صورت می‌گیرد.

گفتنی است اولین دوره جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) از ابتکارات دادگستری استان یزد در سال ۱۴۰۱ بود که با ارسال ۱۲۴ اثر از ۲۲ استان کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • شعر طنز یک اقدام بدیع در دستگاه قضا است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا