Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی از اختصاص هزینه جشن های شعبانیه این کانون به نیازمندان خبر داد و گفت: این طرح در راستای کمک به نیازمندان محله انجام می شود و خیرین نیز مشارکت فعالی دارند.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هر ساله جشن های بزرگ و باشکوه به مناسبت اعیاد شعبانیه با مشارکت خیرین برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این آئین ها برگزار نخواهد شد اما به دلیل مشارکت خیرین تصمیم بر این شد تا این هزینه برای تامین مایجتاج نیازمندان اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی تصریح کرد: جمع آوری نذورات و احسان خیرین جشن های بزرگ اعیاد شعبانیه برای تهیه اقلام سبدهای غذایی برای خانواده های نیازمند هزینه شده است.

 

وی یادآور شد: این طرح به یاد شهدای مدافع حرم به ویژه سیدالشهدای جبهه های مقاومت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) انجام می شود.

 

جبارزاده تاکید کرد: این سبد غذایی شامل مرغ و برنج و روغن و رب و ...  برای خانواده های نیازمند و تهیه و بسته بندی شیرینی و شکلات تبرکی به مناسبت اعیاد شعبانیه خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی افزود: توزیع بروشور دعای فرج و سلامتی برای تعجیل در امر فرج ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نابودی هر چه سریعتر ویروس کرونا از سراسر عالم و نابودی دشمنان اسلام از دیگر ره آوردهای فرهنگی این اقدام خواهد بود.

 

جبارزاده بیان کرد: تاکید بر شعار «همه در خانه می مانیم» و با دعا و توسل از درگاه خداوند متعال برای عاقبت بخیری از دیگر اقدام های فرهنگی همزمان با این طرح است.

 

وی اذعان داشت: امید است که این امر مهم موجبات رضایت خداوند متعال و خشنودی ائمه معصومین (علیهم السلام) را به همراه داشته و توفیقی عظیم برای همه فعالان کانون خواهد بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن های اعیاد شعبانیه کمک به فقرا و نیازمندان توزیع سبد غذایی اعیاد شعبانیه کمک به نیازمندان اردبیل کانون فرهنگی هنری الهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه موسیقی، هیات‌مدیره خانه موسیقی ایران بعد از چندین جلسه بحث و بررسی در مورد چگونگی تاسیس کانون موسیقی نواحی رای به تشکیل این کانون داد.

بر این اساس مقرر شد از اعضای هیات‌موسس این کانون که متشکل از هنرمندان و نمایندگانی از نواحی مختلف ایران هستند جهت همکاری و همفکری دعوت به عمل آید.

همچنین پیمان بزرگ‌نیا عضو کانون پژوهشگران خانه موسیقی نیز به عنوان مسؤول هماهنگی تاسیس این کانون از سوی مدیرعامل معرفی شد.

کد خبر 6097621 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه