Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:07:53 GMT

نگاه به تولید باید مردم‌محور باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۵۱۲

نگاه به تولید باید مردم‌محور باشد

محسن زنگنه منتخب مردم تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تاثیر جوانگرایی در عملکرد مجلس آینده اظهار کرد: معتقدم افرادی که مجلس آینده را تشکیل خواهند داد از فضای حوزه اقتصاد دور نیستند، چون اکثرشان در مراکز ترمیم لوایح و طرح هایی که در این مدت در مجالس گذشته تنظیم شده، نقش داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خیلی از افراد جوانی که به مجلس آینده وارد می شوند با اقتصاد مقاومتی آشنا هستند و باید توجه داشت که جوانی آن ها موجب بی تجربگی نمی شود.

زنگنه با بیان اینکه ایراداتی در حوزه قانون گذاری کشور وجود دارد گفت: این فرآیند چهل سال به شیوه ای یکسان تکرار شده است که برای اصلاح این ساختار در کشور نیاز به تحول داریم.

منتخب مردم تربت حیدریه در مجلس یازهم تاکید کرد: تعدد نمایندگان تازه وارد در مجلس آینده تهدید نیست، بلکه یک فرصت است. یعنی اگر مجلس آینده را تحول خواه می دانیم، این تحول باید از نمایندگانش شروع شود.

او ادامه داد: اینکه بگوییم مجلس آینده تحول خواه باشد، اما نماینده ها همان افراد دوره قبلی باشند صحیح نیست. در واقع نگاه به تولید باید به سمت اقتصاد مقاومتی و مردمی رود.

زنگنه با اشاره به این اینکه خیلی از طرح ها و قوانین نیاز به تغییرات و اصلاحات اساسی دارد و این تنها با ورود افراد جدید به مجلس امکان پذیر خواهد بود تصریح کرد: اکثر منتخبان جدید در مجلس یازدهم در حوزه اقتصاد، انرژی، کشاورزی و محرومیت زدایی سوابق خوب و افکار جدیدی دارند که مجلس را به سمت تحول خواهی حرکت می دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصولگرایان اصلاح طلبان انتخابات مجلس مجلس آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد