Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@10:53:08 GMT

خبر ورزشی 14:30 جمعه 15 فروردین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۶۸۰

اظهارات وزیر ورزش درباره پیگیری لیگ و مسابقات ورزشی و معضل پرداخت حقوق بازیکنان فوتبال در اوضاع کرونایی جهان از عناوین این بخش خبر ورزشی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مشروخ خبر ورزشی 14:30 از قرار ذیل بود...   پس از تعطیلی مسابقات فوتبال در نقاط مختلف جهان، پرداخت حقوق بازیکنان به مشکل بزرگ باشگاه‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

چند خبر کوتاه.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد، پیگیری مسابقات و لیگ‌ها به یک باره اتفاق نخواهد افتاد و ستاد مقابله با کرونا در ورزش زمان لازم را برای آماده سازی و تمرینات تیم‌ها در نظر خواهد گرفت. سلطانی فر افزود: حداکثر تا پایان هفته آینده با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا به جمع بندی نهایی درباره سیاست‌های برگزاری مسابقات خواهیم رسید..
یوشیرو موری - رئیس کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مصاحبه با دیلی مِیلّ انگلیس گفت: خطر ویروس کرونا در سال ۲۰۲۱ رفع نمی‌شود و پیشنهاد من تعویق این بازی‌ها تا سال ۲۰۲۲ است، هرچند، نخست وزیر ژاپن مصمم به برگزاری مسابقات در تاریخ جدیدِ اعلام شده، یعنی در سال ۲۰۲۱ است..
مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک با اعلامِ پایان این فصلِ لیگ آن کشور، تیم بروخه را که با ۱۵ امتیاز اختلاف با تیم دوم در صدر جدول قرار دارد، به عنوان قهرمان معرفی کردند و تیم خنت که میلاد محمدی را در ترکیب خود دارد، نایب قهرمان شد..

یازدهمین دوره بازى هاى جهانى - ورلد گیمز - که قرار بود تیر ماه سال ۱۴۰۰ در امریکا برگزار شود، به دلیل تداخل زمانى با تاریخ جدید بازى هاى المپیک توکیو، با یک سال تعویق، به سال ۱۴۰۱ منتقل شد....
برگزار کنندگان مرحله پایانی مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین در سال ۲۰۲۰ پس از لغو رقابت‌ها، از حامیان مالی خود خواستند، همه جوایز و مبالغی را که قرار بود به برندگان اهدا کنند، به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص دهند..
بارسلونا برای فروش عثمان دمبله ۱۱۰ میلیون پوند تعیین کرد. لیورپول آرسنال و منچستر سیتی سه تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس خواستار جذب دملبه هستند.؛ و .. شیوع ویروس کرونا، یک میلیارد دلار به باشگاه‌های فوتبال انگلیس ضربه زده است. قرار است مسابقات فوتبال در انگلیس، پس از پایان بحران کرونا بار دیگر از سر گرفته شود.

قهرمانان و ورزشکاران، همچنان با ورزش در خانه، آمادگی جسمانی و نشاط روحی خود را بالا نگه میدارند.

ورزش ایران در سالِ گذشته تلاش زیادی برای کسب سهمیه‌های المپیک کرد و حالا با تعویق یک ساله این بازی‌ها، نمایندگان کشورمان سال ۹۹ هم برای باقی سهمیه‌های المپیکی تلاش میکند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر ورزشی فوتبال کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم

رئیس سازمان صداوسیما در مورد آخرین وضعیت حق پخش تلویزیونی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی در حاشیه مراسم جشن بهترین های ورزش در سال ۱۴۰۲ در مورد آخرین وضعیت حق پخش و همچنین دلیل تصاویر بد در برخی از مسابقات فوتبال در برخی شهرستان ها صحبت هایی را مطرح کرد:

من این مژده را به طرفداران ورزش به خصوص فوتبال میدهم که همراه با وزارت ورزش در حال تدوین آیین نامه حق پخش هستیم.

پس از تصویب برنامه هفتم توسعه ما حداکثر شش ماه فرصت داریم که حق پخش را تعیین تکلیف کنیم.

از هموطنان عزیزمان برای ارائه کیفیت پایین تصاویر مسابقات فوتبال عذرخواهی میکنم.

بعضی از مراکز استان های صدا و سیما از قابلیت فیلمبرداری HD متاسفانه برخوردار نیستند.

ما برای اینکه به وضعیت مطلوب برسیم در حال تجهیز واحد های سیار HD هستیم که مسابقات با کیفیت مطلوب تقدیم هموطنانمان شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی