Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای مقابله با ویروس کرونا خیابان‌ها، معابر و محلات مختلف بوشهر به صورت دائم با تلاش شهرداری و همکاری نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر ضدعفونی می‌شود. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از بوشهر، یکی از راه‌های مصون نگه داشتن مردم  از ویروس کرونا ، گندزدایی و رفع آلودگی و آلایندگی است که در این راستا با همکاری دستگاه‌های در شهرها و روستاها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان بوشهر اقدامات مهمی در شهرها با همکاری شهرداری‌ها و نیروهای مسلح، بسیج، انتظامی، ارتش و سپاه و مشارکت مردم به ویژه سازمان‌های مردم نهاد برای ضدعفونی در حال انجام است که خدمات آنان ستودنی است.

در شهرها با تلاش  شوراها، شهرداری‌ها و در روستاها با همکاری شوراها و دهیاری‌ها ضدعفونی و مقابله با انتشار ویروس کرونا اقدامات ارزشمندی  انجام شده و در حال اجرا است.

عبدالله کردگار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه ضدعفونی سواحل، پارک‌ها، بوستان‌ها، محلات، معابر و خیابان‌ها علیه ویروس کرونا با همکاری مردم ادامه دارد اظهار داشت: ضدعفونی روزانه همه محلات به ویژه محلات تا رسیدن به وضعیت عادی با تلاش  نیروهای مدیریت پسماند شهرداری بوشهر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر با بیان اینکه 65 تا 70 ماشین برای حمل زباله و ضدعفونی سطح شهر بوشهر شبانه‌روز فعالیت می‌کنند خاطر نشان کرد: ماشین‌آلات در محلات گوناگون شهر بوشهر به صورت شبانه‌روزی در امر شستشو و ضدعفونی علیه ویروس کرونا فعال هستند.

وی، از مصرف بیش از 75 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد:  تاکنون بیش از 75 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در شستشوی شهر بوشهر در راستای مقابله با ویروس کرونا مصرف شده است که همکاری سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت مردم در این راستا ستودنی است.

معابر و نقاط پرتردد شهر بوشهر علیه ویروس کرونا ضدعفونی و سم پاشی شد + تصاویر نقاط مختلف شهر بوشهر به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود+تصاویر 218 نقطه، معابر و مکان‌های عمومی استان بوشهر توسط هلال احمر ضدعفونی شد

کردگار همکاری پاکبانان در امر تنظیف  شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 400 پاکبان افزون بر 200 تن زباله از سطح شهر بوشهر در شبانه روز جمع‌آوری و دفن می‌کنند که در مقابله با ویروس کرونا اثر بخشی مهمی دارد.

انتهای پیام/190/ی

R41363/P/S6,53/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر بهم ریختگی  سیمای شهر ،  رفت و آمد شهروندان را هم  با مشکل  مواجه می‌کند.

موضوعی که شهروند خبرنگار ما به آن اشاره کرده و از مسوولان  درخواست رسیدگی کرده است.

به گفته شهروندخبرنگار ما از شهر سلماس ، ماندگاری چند ماهه نخاله های عمرانی در سطح شهر مزاحمت زیادی برای تردد شهروندان بوجود آورده است. 

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما؛

با سلام، شهرداری سلماس واقع در استان آذربایجان غربی، ۶ الی۷ ماه پیش خیابان سوره ای ،  تقاطع امام را سنگ فرش کرد طی این عملیات به اندازه یک فرغون،  بتن در کنار خیابان رهاسازي شده در این ۶ ماه چند نفر از افراد کهن سال با این نخاله ها برخورد کردند که باعث شکستن دست و پای آنها شده است  .
 

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟