Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:12:50 GMT

دو قلوهای تازه متولد شده در هند کووید و کرونا نام گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۰۷۵

دو قلوهای تازه متولد شده در هند کووید و کرونا نام گرفتند

به گزارش شبکه خبری "ایندیا تودی"،  با اینکه شیوع ویروس کرونا در جهان به بحران بزرگی تبدیل شده است، این خانواده هندی تصمیم گرفته است برای اولین فرزندان خود نام های کووید و کرونا انتخاب کنند.

این دو نام در ذهن بسیاری نگرانی ایجاد می کند، اما برای این زوج اهل شهر رایپور در ایالت چتیزگر، آنها نمادی از پیروزی بر سختی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریتی ورما مادر این دو قلوها گفت: ما در میان قرنطینه ناشی از ویروس کرونا صاحب یک پسر و دختر دوقلو شدیم. آنها دوره سخت قرنطینه را به یاد ما می آورند. بنابراین تصمیم گرفتیم نام فرزندان خود را کووید و کرونا بگذاریم.  این ویروس در واقع خطرناک و تهدیدی برای  زندگی است، اما شیوع آن باعث شده تا مردم به بهداشت و سایر عادت های خوب، توجه بیشتری کنند.

اکنون این دو قلو به مرکز توجه در بیمارستان شهر رایپور تبدیل شده اند و پزشکان و پرستاران نیز آنها را به نام های کووید و کرونا صدا می زنند.

در بیست و چهار ساعت گذشته بیش از ۴۰۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا  در هند به ثبت رسیده و به این ترتیب تا پایان روز پنجشنبه، آمار مبتلایان به این ویروس در هند به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است. همچنین ۷۰ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها هند ویروس کرونا زایمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند ویروس کرونا زایمان هند ویروس کرونا زایمان کووید و کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ»در ایلام متولد شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • نخستین گوزن زرد سایت «مانشت و قلارنگ» متولد شد
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان