Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@08:20:32 GMT

محدوده میدان شوش و محل تجمع معتادان ضدعفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۱۷۳

محدوده میدان شوش و محل تجمع معتادان ضدعفونی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ضدعفونی محدوده میدان شوش خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صدرالدین علیپور در واکنش به تجمع معتادین در محدوده میدان شوش اظهار کرد: به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد از ساعات پایانی شب تا حوالی صبح تعداد قابل توجهی از معتادان در میدان شوش حضور دارند و بدون رعایت هیچ یک از نکات ایمنی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با یکدیگر مراوده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از آن جا که هرگونه تجمع افراد بدون در نظر گرفتن نکات بهداشتی به طور حتم می تواند منجر به انتشار ویروس کرونا شود، سازمان مدیریت پسماند عصر امروز، با استفاده از ۱۵ دستگاه واترجت هر یک با ظرفیت هزار لیتر و با حضور ۵۰ نیروی سازمان محدوده میدان شوش را ضدعفونی خواهد کرد. 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران بیان کرد:این اقدام در راستای پاکسازی محیط و کاهش احتمال انتقال ویروس به افراد حاضر در میدان و به دنبال آن سایر شهروندان انجام می شود.

بر اساس این گزارش، نیروهای سازمان مدیریت پسماند ساعت ۱۷/۳۰ این محدوده را گندزدایی خواهندکرد.

انتهای پیام /4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: پسماند ویروس کرونا شوش سازمان مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا