Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@13:02:39 GMT

معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک روزانه پایش می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۶۶۱

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پایش روزانه معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک گفت: وضعیت آسایشگاه کهریزک تحت کنترل است. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به غربالگری ساکنان شهرری اظهار داشت: با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و نواحی مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری و حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر و همچنین دیگر مسئولان شهرستان ری تا امروز جمعیت زیادی از ساکنان شهرستان ری غربالگری کرونا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 550 هزار نفر از شهروندان ری تاکنون در سامانه پایش سلامت وزارت بهداشت (سیب) ثبت‌نام و غربالگری کرونا شده‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری سپس با اشاره به رصد سلامت معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک از روز نخست توسط عوامل آسایشگاه و دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به صورت شبانه روزی تحت رصد و کنترل بوده است و اقدامات بهداشتی و درمانی مناسبی به بیماران ارائه شد.

توکلی کجانی در پایان خاطرنشان کرد: در آسایشگاه خیریه کهریزک آخرین اقدامات و وضعیت به نحوی است که هم اکنون آسایشگاه تحت کنترل است و بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می‌شوند و با اقدامات به موقع در راستای مقابله با ویروس کرونا، وضعیت آسایشگاه کهریزک در حال حاضر  مناسب است.

منبع: الف

کلیدواژه: آسایشگاه کهریزک شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود