Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار گلستان و رئیس ستاد مقابله با کرونا، به اتفاق مدیرکل بهزیستی گلستان، با حضور در مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی، با گروه های هدف مقیم در مراکز، دیدار و گفتگو کرد.

استاندار گلستان ضمن تبریک سال نو، از زحمات و تلاش های مدیران و مربیان شاغل در مراکز نگهداری از مددجویان و همچنین از اقدامات بهزیستی گلستان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و ارائه خدمات و حمایت های روانی اجتماعی به مددجویان و شهروندان، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حق شناس گفت: بخش قابل توجهی از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی، کسانی هستند که از توانایی لازم برای مراقبت و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه، بدون کمک دیگران، برخوردار نیستند که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط واحدهای اجرایی بهزیستی نظیر اورژانس اجتماعی، صدای مشاور و غیره خدمات لازم با اثربخشی مطلوب به این افراد ارائه شده است.

در ادامه ابراهیم غفاری، مدیرکل بهزیستی گلستان به تشریح اقدامات، مداخلات و حمایت های روانی اجتماعی بهزیستی از گروههای هدف پرداخت و گفت: با توجه به تجربیات قبلی بهزیستی در حوزه مداخلات و حمایت های روانی اجتماعی از شهروندان در حوادث و بلایای طبیعی و انسانی، بهزیستی گلستان از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، اقدام به تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری های واگیر با محوریت «ویروس کرونا» کرد.

وی افزود: در این کمیته وظایف و ماموریت های واحدهای تخصصی در جهت پیشگیری از همه گیری بیماری در میان گروه های هدف، به ویژه گروه های پر خطر و با نیاز ویژه مانند سالمندان، کودکان بی سرپرست، کار و خیابانی، معلولان و زنان تحت حمایت ترسیم و تبیین شد.

غفاری بیان کرد: جداسازی افراد پرخطر با احتمال ابتلاء به ویروس کرونا، از سایر مددجویان مقیم در مراکز از جمله اقداماتی بود که بهزیستی را در مسیر پیشگیری و کنترل بیماری فوق حاد تنفسی کرونا، کمک شایان توجهی کرد.

وی با اشاره به تامین و تخصیص اعتبار متناسب با مقتضیات هر شهرستان به منظور خرید لوازم بهداشتی، گفت: با مساعدت ریاست سازمان بهزیستی کشور، اعتبار لازم برای خرید اقلام بهداشتی مراکز شبانه روزی تخصیص و لوازم بهداشتی مانند ماسک و دستکش یکبار مصرف، مواد ضد عفونی کننده و غیره بین مراکز توزیع شد

مدیرکل بهزیستی گلستان در گزارش خود از توزیع لوازم بهداشتی در محل سکونت کودکان کار و خیابانی خبر داد و در پایان از گروه های خیران و نیکوکاران، مدیران و متولیان مراکز غیر دولتی و خیریه ای به پاس مشارکت در اجرای برنامه های سلامت محور با هدف مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

کد خبر 4891374

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم غفاری گرگان هادی حق شناس استانداری گلستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد گرگان سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی بهزیستی گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند