Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزدی با بیان اینکه بازارچه‌های اهواز از جمله جمعه‌بازار توسط اجرائیات تعطیل شده است گفت: نیروی انتظامی برای تعطیلی بازارچه‌ها باید به کمک شهرداری بیاید زیرا تعداد نیروهای اجرائیات شهرداری محدود هستند.

«محمدرضا ایزدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص اهمیت رعایت نکات بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توسط کارکنان بخش خدمات شهرداری اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، امکانات و لوازم بهداشتی از قبیل، دستکش و ماسک به‌صورت مداوم در اختیار پرسنل شهرداری در بخش‌های پاکبانان و فضای سبز قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با بیان اینکه نکته مهم برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس اهمیت دادن به سلامت فردی است افزود: در صورتی که پاکبانی نکات بهداشتی را در حد مطلوب رعایت نکند شرایط انتقال و گسترش این ویروس بیشتر فراهم می‌شود، بنابراین کارکنان شهرداری در بخش‌های خدماتی باید نکات بهداشتی را در حداکثر توان رعایت کنند.

 

وی با بیان اینکه بازارچه‌های اهواز از جمله جمعه بازار توسط نیروهای اجرائیات تعطیل شد اضافه کرد: این اقدام تنها در جهت کاهش ترددها و در پی آن قطع زنجیره انتقال صورت گرفته و نیروی انتظامی برای تعطیلی بازارچه‌ها باید به کمک شهرداری بیاید زیرا تعداد نیروهای اجرائیات شهرداری محدود هستند.

 

ایزدی با اشاره به اینکه بر اساس دستور استانداری خوزستان بوستان‌ها و پارک‌های خوزستان تا ۲۰ فروردین تعطیل شده عنوان کرد: مهم‌ترین نکته در کاهش ابتلا به ویروس کووید 19 قطع زنجیره انتقال با کاهش ترددهای غیرضروری است.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: عضو شورای شهر اهواز نیروی انتظامی بازارچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان