Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در پیام های جداگانه ای شهادت دکتر مجید فرهاد نخستین پزشک شهید عرصه سلامت را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر «سید علیرضا مروجی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی شهادت دکتر «مجید فرهاد» نخستین پزشک خدمت و مدافع سلامت را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
( إِنَّ اللَّهَ اشتَرى مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ... ) سوره مبارکه   التوبة   آیه   ۱۱۱


خداوند از مومنان، جان ها و اموالشان را به بهترین وجه می خرد و در برابرش بهشت را برای آنان متعهد می شود. خوشا به حال آنان که در عرصه خدمت به مردم و دستگیری و زدودن آلام و دردهای مردم ، عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می ربایند و مصداق (السابقون السابقون ) و از مقربان الهی می شوند ، تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادر متعال، عرصه و میدان نمی شناسد.


 خبر آسمانی شدن همکار عزیز ، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان  دکتر مجید فرهاد  موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران گردید.


شهید خدمت دکتر مجید فرهاد سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد. او که دغدغه اش سلامتی مردم بود، و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران و بیدگل ، درمان و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز نمود و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت به خیر و الگوی ما شد.


شهید راه سلامت و خدمت، دکتر مجید فرهاد در معامله بی دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود چراکه خداوند این چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر می کند.


اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه خدمت و سلامت ، دکتر مجید فرهاد به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، به خصوص کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف کاشان، غفران و رضوان الهی را برای آن سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر صابران را طلب می نمایم.


همواره یاد و خاطره این پزشک خوش نام و خوش عاقبت در یاد ما ماندگار خواهد بود.


دکتر سید علیرضا مروجی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

 

دکتر «اعظم باقری» سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل هم در پیام جداگانه ای شهادت دکتر مجید فرهاد را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله االرحمن الرحیم


مشیت الهی بر این قرار گرفت تا امسال بهار طبیعت با خزان ماتم زده عروج همکار عزیزمان دکتر مجید فرهاد همراه شود. 

 

این فقدان جانسوز را به خانواده، همسر و فرزندان عزیزش تسلیت عرض نموده، آرزومند رحمت و آرامش الهی برای روح آن بزرگوار و صبر و عزت برای بازماندگان هستم. الهی این شهید خدمت با سرور شهیدان عالم محشور گردند.


دکتر اعظم باقری
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل

 

دکتر مجید فرهاد مسئول کنترل عفونت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان بیمارستان کارگر نژاد و پزشک درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی و گلابچی کاشان بر اثر ابتلا به کرونا در حین خدمت به شهادت رسید./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاشان اصفهان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مجید فرهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد