Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی A Quiet Place (به فارسی: یک مکان ساکت یا آرام) فیلمی است در ژانر ترسناک که سال ۲۰۱۸ اکران شد. این فیلم مهیج به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی ساخته شده و خودش نیز در این فیلم بازی کرده است.

یک مکان ساکت با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بود، که عملکرد تیم بازیگری، اتمسفر، کارگردانی و طراحی صدای آن مورد تحسین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین نمایش یک مکان ساکت در ۹ مارس ۲۰۱۸، در جشنواره جنوب از جنوب غربی بود و سپس در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۸؛ توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده به نمایش درآمد. در این فیلم موجوداتی ناشناخته به زمین حمله  و تقریبا آن را تصرف کرده اند. اما شخصیت اصلی فیلم متوجه یک نقطه ضعف در آن‌ها می‌شود. دنباله این فیلم سینمایی تحت همین عنوان ساخته شده و قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

داستان فیلم: این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که از ترس یک تهدید ناشناخته به هر صدایی واکنش نشان می‌دهد و به دنبال صدا‌ها می‌رود و منبع این صدا‌ها را شکار می‌کند، به صورت جداگانه در یک سکوت مطلق زندگیبه طوری که حتی به زبان ایما و اشاره با یکدیگر صحبت می‌کنند. چرا که این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

بازیگران: جان کرازینسکی، امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوا جوپ بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در قسمت دوم این فیلم سینمایی کیلین مورفی بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» هم به جمع بازیگران اضافه شده است.

فروش گیشه: این فیلم همچنین در گیشه نیز بسیار موفق بود و ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که ۱۷-۲۱ میلیون دلار بودجه ساخت آن بوده‌ است.

در IMDb امتیاز ۷.۸ برای این فیلم در نظر گرفته شده است و در دو سایت راتن تومیتوز و متاکریتیک نیز نمرات قابل توجهی برای این فیلم ژانر وحشت که معمولا با استقبال منتقدان روبرو نمی‌شوند، دریافت کرده است. راتن تومیتوز نمره ۹۵ و متاکریتیک نمره ۸۲ را به این فیلم داده است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی ژانر وحشت فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و از هفته سی و ششم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2017/18، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. رونالدو و بیل گل های رئال مادرید و در مقابل لیونل مسی و سوارز گل های بارسلونا را در این بازی به ثمر رساندند.

دانلود (28MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن