Web Analytics Made Easy - Statcounter

وریا غفوری که در حال حاضر یکی از برترین مدافعان ایران است به احتمال فروان در تیم ملی یک رقیب جدید خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صادق محرمی لژیونر پرسپولیسی شاغل در لیگ کرواسی که عملکرد خوبی در ماه‌های گذشته داشته، پس از حضوری کوتاه در تیم ملی دیگر به این تیم دعوت نشد، اما  اسکوچیچ در این باره گفت:من عملکرد عالی او را در دربی با هایدوک دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع اصلاً تعجب آور نبود ، زیرا محرمی بازیکن من در ملوان ایران بود ، جایی که در سن ۱۷ سالگی در تیم اول قرار گرفت.

به نظر می رسد این صحبت ها بازگشت محرمی به تیم ملی را قطعی می کند و باید دید آیا کاپیتان استقلال در بازی تیم ملی نیمکت نشین می شود یا خیر. رامین رضاییان نیز ذر این پست حضور دارد و محرمی کار سختی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس تیم ملی فوتبال صادق محرمی لژیونر پرسپولیسی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!