Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:47:54 GMT

بازدید فرمانده ناحیه بسیج اردکان از ایستگاه غربالگری

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۴۲۸

بازدید فرمانده ناحیه بسیج اردکان از ایستگاه غربالگری

دهقانی از ایستگاه غربالگری کرونا در پلیس راه اردکان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سرهنگ پاسدار علی دهقانی» از ایستگاه غربالگری کرونا، تب سنجی و کنترل تردد مستقر در پلیس راه اردکان بازدید و دیدن کرد.

وی در این بازدید شبانه که فرمانده گردان امنیتی حضرت امام علی (علیه السلام) شهرستان اردکان نیز حضور داشت؛ اقدامات، فعالیت ها و تلاش های گسترده صورت گرفته را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در ادامه از نزدیک از تلاش و کوشش های عوامل کنترل عبور و مرور و غربالگری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه از جمله بسیجیان بصیر این شهرستان تقدیر، تشکر و تجلیل به عمل آورد.

یادآور می شود که ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان از جمله ارگان هایی است که در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های مقابله با کروناویروس از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا وارد میدان شده است.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: غربالگری ویروس کرونا ایستگاه غربالگری غربالگری کرونا مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس مقابله با کرونا ویروس کرونا شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان غربالگری کرونا بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت