Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:15:35 GMT

قربانیان کرونا در آمریکا از ۷ هزار نفر فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۵۴۴۹

قربانیان کرونا در آمریکا از ۷ هزار نفر فراتر رفت

طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به بیش از ۷ هزار نفر برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آمارها حاکی از آن است که مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از ۷ هزار نفر فراتر رفته است.

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز به سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار تعداد مبتلایان در آمریکا به ۲۷۳ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تنها حدود ۱۲ هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر آمریکا توانسته‌اند بهبودی خود را بدست بیاورند و ۵ هزار و ۷۸۷ نفر نیز در شرایط وخیم قرار دارند.

مقامات آمریکایی هشدار داده‌اند که روزهای سختی در انتظار شهروندان آمریکایی قرار دارد و سناریویی که در انتظار این کشور است شبیه ایتالیا خواهد بود که با حدود ۱۵ هزار تلفات در میان مبتلایان به ویروس کرونا بیشترین تعداد قربانی مبتلا به این ویروس را در جهان دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مبتلایان به ویروس کرونا ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «مهمانی» یک مجموعه زنده عروسکی گفتگو محور و سرگرم کننده است که با شروع فصل بهار و به بهانه عید و رسم دیرینه ایرانیان که دید و بازدید و مهمانی رفتن است در قالب طنز، مسائل ریز و درشتی را بیان می‌کند.
این مجموعه پس از موفقیت دو فصل از مجموعه «مهمونی» که به عنوان محصولات نمایش خانگی به بازار عرضه شده بود، این بار با عنوان مهمانی، در قاب تلویزیون قرار گرفته و از ابتدای نوروز امسال از قاب شبکه نسیم راهی خانه‌ها شد.

از آنجا که تصویربرداری این مجموعه با بالاترین کیفیت صورت گرفته بود، اکنون با کیفیت ۴K-HDR در شبکه فراتر نیز در مرحله آماده سازی قرار گرفته و از هفته اول اردیبهشت آماده پخش از آنتن این شبکه است.
«مهمانی» که پخش اصلی آن در ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها از شبکه فراتر است ، در طول هفته نیز در ساعاتی متفاوت تکرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر