Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به پلمب ۱۵۰ واحد صنفی متخلف از ادامه طرح فاصله اجتماعی و ممنوعیت فعالیت اصناف و واحدهای غیرضروری تا ۲۰ فروردین خبر داد.

سجاد برنجی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با موفقیت‌های خوبی در حال اجرا است و از همراهی مطلوب مردم و اصناف قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قریب به اتفاق واحدهای صنفی که باید کار خود را متوقف می‌کردند، این کار را انجام دادند و محدودیت‌هایی برای کنترل عبور و مرور در شهرستان ملارد انجام شد و بابت زحمات وارده به شهروندان نیز عذرخواهی می‌کنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد بیان داشت: نکته مهم این است که طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فرودین‌ماه تمدید شده و طبیعی است که تا این تاریخ تمامی اصناف به جز اصناف مستثنی شده تعطیل هستند و در صورت مشاهده تخلف پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اقدامات قانونی را انجام خواهند داد.

برنجی ادامه داد: متصدی واحدهای صنفی که به صورت غیرقانونی نسبت به فک پلمب اقدام کنند به مرجع محترم قضایی معرفی خواهند شد و محدودیت‌های تردد نیز تا ۲۰ فروردین ادامه داشته و در صورت ادامه طرح و یا تشدید محدودیت‌ها توسط ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان ملارد نیز اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد:  از ابتدای طرح لغو فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری تا به امروز ۱۵۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان ملارد پلمب شده‌اند.

انتهای پیام/ش/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی محدودیت ها ملارد شهرستان ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند