Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:25:03 GMT

تولید اقلام بهداشتی با طرح قهرمان‌های ملی+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۲۱۵

تولید اقلام بهداشتی با طرح قهرمان‌های ملی+ تصاویر

در روزهای اخیر کمبود ماسک در استان مشکلاتی را به وجود آورد، اما با پای کار آمدن تعدادی از کارگاه‌های تولیدی پوشاک این مشکل مرتفع شد، این موضوع درحالی است که تعدادی از آنان این اقلام را با طرح‌هایی از سردار شهید سلیمانی تولید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شیوع ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر سبب تشکیل جبهه‌های جهادی بسیاری شد که پزشکان و پرستاران در جبهه مبارزه با بیماری کویید ۱۹ از یک سو و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و بهداشتی از سوی دیگر همه در حال تلاشند تا هر چه سریعتر این ویروس نابود شده و زندگی مردم به روال عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای آغازین ورود بیماری کرونا به کشور و به تبع آن به استان ایلام کمبودهای مواد اولیه بهداشتی از قبیل ماسک به یک معضل برای مردم تبدیل شد که پس از مدتی با همت سپاه پاسداران و حمایت از برخی تولیدی‌ها و دوخت روزانه هزاران ماسک توسط این تولیدی‌ها خوشبختانه مشکل کمبود ماسک در مناطق مختلف کشور از جمله استان ایلام مرتفع شد و مردم هم اکنون با مراجعه به داروخانه‌های سطح شهر می‌توانند به راحتی ماسک و دیگر لوازم بهداشتی را تهیه کنند، این در حالی است که در مهد تمدن (به ظاهر) و دل اروپا و آمریکا مردم به فروشگاه‌ها می‌ریزند و آنجا را غارت می‌کنند!

 یکی از واحدهای تولیدی در ایلام طی هفته‌های اخیر با تولید روزانه بیش از ۷ هزار عدد ماسک توانسته تا حد زیادی از کمبود ماسک در بازار استان ایلام جلوگیری کند و گام مهمی در مبارزه با بیماری کویید ۱۹ بردارد.

تولید ماسک در ۱۲ کارگاه

هاشم فرضی زاده مدیر ابن واحد تولیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: با بروز کمبود ماسک در استان ایلام به پیشنهاد صنعت و معدن از اسفند ماه تولید ماسک در استان را آغاز کردیم.

وی افزود: هم اکنون با همکاری سپاه پاسداران در ۱۲ کارگاه مشغول تولید ماسک هستیم و خوشبختانه با تولید و توزیع روزانه هزاران ماکس در تولیدی‌ها مشکل کمبود ماسک در استان مرتفع شده است.

تولید ماسک‌های چندبار مصرف/ ماسک با طرح قهرمان ملی برای فرهنگ سازی

مدیراین واحد به رها سازی ماسک‌های یکبار مصرف در سطح معابر اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از این مشکل سعی شده ماسک‌های چند بار مصرف که قابل شستشو هستند تولید و روانه بازار شود تا کمتر شاهد رهاسازی ماسک‌ها در معابر باشیم.

فرضی زاده با بیان اینکه تصاویر سردار شهید سلیمانی به منظور یادآور جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های این شهید عزیز بر برخی از این ماسک‌ها منقوش است، اظهار کرد: همچنین به منظور ترغیب کودکان و نوجوانان به استفاده از ماسک تلاش شده تصاویر باشگاه‌های پیروزی و استقلال و همچنین شخصیت‌های کارتونی بر روی ماسک‌های تولیدی نگاشته شود.

تولید روزانه بیش از ۷ هزار ماسک در استان

وی ادامه داد: ماسک‌های تولید شده با قرار گرفتن در آب جوش به مدت ۳۰ تا ۴۰ ثانیه ضد عفونی و استریل شده و امکان استفاده مجدد را دارند و تصاویری که بر آنها منقوش شده در اثر حرارت از بین نمی‌رود.

فرضی زاده با اشاره به اینکه هم اکنون روزانه بیش از ۷ هزار ماسک در این واحد تولید و روانه بازار مصرف می‌شود گفت: با همکاری سپاه پاسداران، صنعت و معدن و... که پیگیر تهیه پارچه کارگاه هستند امید است در روزهای آتی بیش از ۱۰ هزار ماسک در این واحد تولید و روانه بازار شود.

 در این واحدهای تولیدی علاوه بر تولید ماسک‌های چندبار مصرف، البسه یک‌بار مصرف و استریل بیمارستانی نیز تولید می‌شود.

 

انتهای پیام/۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهید تولید ایلام کمبود ماسک ماسک در استان استان ایلام تولید ماسک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد