Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:15:39 GMT

۷۰ درصد مردم یزد غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۶۲۸۵

۷۰ درصد مردم یزد غربالگری شدند

به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی  افزود:در شهرستان‌های بهاباد، خاتم ‌و مهریز این طرح ١٠٠ درصدی اجرا شده و آمار غربالگری در  ابرکوه ٩٧.٩ ‌درصد، اردکان ٩٢ درصد، اشکذر ٩٢.٨ ‌درصد، بافق ٩٣.٤ درصد، تفت ٩٦.٨ درصد، میبد ٨٢.١ درصد و ‌یزد ٦١.٨ درصد است.

این مسوول گفت: مردم می‌توانند از طریق ثبت‌نام و خوداظهاری در سامانه سیب سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش ‌پزشکی، مسوولان  استان را در رابطه با طرح غربالگری یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خامسی هامانه تصریح کرد: همچنین کسانی که این امکان برای آنها میسر نیست پاسخگوی تماس ‌تلفنی سامانه ۴۰۳۰ باشند تا طرح غربالگری در استان به طور ١٠٠ درصدی انجام شود.

‌مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اجرای دقیق طرح غربالگری گفت: این طرح از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(‌ره) و با همکاری نیروهای بسیج ‌درحال انجام است.
خامسی خاطر نشان کرد: طرح تب‌سنجی در ورودی و خروجی های شهرستان‌ها از سوی جمعیت هلال احمر استان تا روز ۱۴ فروردین ماه در مبادی ورودی شهرهای استان انجام شده است.

وی گفت: تاکنون نزدیک به ۵۶۸ هزار نفر تب‌سنجی شده که از این تعداد ١٣٧٠ نفر مشکوک به بیماری کرونا تشخیص داده شده و به مراکز درمانی، نقاهت‌گاه‌ها و قرنطینه‌های خانگی ارجاع داده شده‌اند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید