Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمان افتتاح شد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نقاهتگاه 120 تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی توسط قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیداد‌ی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در شهر کرمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به فرمان تاریخی مقام معظم رهبری فرمانده معظم کل قوا به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان نیز اقدام به فعالیت‌هایی برای کنترل بیماری کرونا کرده است.

آخرین اخبار کرونا در ایران|سیزده به در متفاوت مردم در منزل/ نقاهتگاه بیماران کرونایی ارتش در کرمان/ توزیع غذای متبرک حرم رضوی در مراکز درمانی درگیر با کرونا+ فیلمآغاز رزمایش لبیک یا خامنه‌ای ارتش در کرمان / 17 ایستگاه غربالگری کرونا در جنوب شرق کشور راه‌اندازی شداقدامات پیشگیرانه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در مقابله با کرونا؛ از تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تا راه‌اندازی ایستگاه‌های غربالگریاختصاصی| گروه مهندسی 455 قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش به کمک سیل‌زدگان شتافت

ارتش در کرمان از همان لحظات ابتدایی پای کار آمده و رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه‌ای را از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و بیش از 465 تخت استراحتگاهی در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان برای شرایط خاص تجهیز شده تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

به گزارش تسنیم ضدعفونی سطوح، امکان عمومی، شیرخوارگاه کرمان، مرکز توانبخشی امام علی(ع) و آسایشگاه جانبازان نیز بخشی از اقدامات قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کرمان بوده است.

لازم به ذکر است 28 ایستگاه ثابت و سیار تست و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در استان کرمان و سیستان و بلوچستان توسط ارتش راه‌اندازی شده که تاکنون بیش از 12 هزار نفر از هموطنان به این پایگاه‌ها مراجعه داشته و سلامت آنها نسبت به ویروس کرونا پایش شده است.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه منطقه ای جنوب بیماران کرونایی ارتش در کرمان جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • بهره‌مندی هرچه بیشتر از علم و پژوهش با برجسته‌سازی معنویت، نیاز پیش‌ِ روی ما به حساب می‌آید
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است